V
"Vieras"
Vieras
Olen aikuisena muuttanut itselleni täysin vieraaseen kaupunkiin enkä vaan saa täältä ystäviä. Olen asunut kyseisellä paikkakunnalla jo 6 vuotta! Käyn harrastuksissa (liikuntaa), töitä olen tehnyt useassakin yrityksessä ja opiskellut, mutta aina nämä tuttavat jäävät hyvin etäisiksi. Olen erittäin sosiaalinen ja minulla on hyviä ystäviä ympäri maailmaa. On vain ikävää kun omalla paikkakunnallani en voi lähteä kenenkään kanssa kahville, ulos juhlimaan tms. Selviän kyllä hyvin yksinkin - en ole ns. takertuva, mutta joskus sitä kaipaisi oman perheen ulkopuolelta ystävää.
Kaupunki jossa asun on tunnettu siitä, että täällä ihmiset ovat hyvin etäisiä eikä ystäviä tahdo saada edes lapsetkaan, jos he eivät ole pienestä asti jostain päiväkodista olleet tuttuja. Kyseessä kuitenkin yksi Suomen isoimmista kaupungeista, mutta täällä on todella pienet piirit!
Missä aikuinen voi hakea itselleen ystäviä? En hae mitään salasuhdetta tai muuta vipinää vaan ihan rehtiä ystävyyttä.
Kaupunki jossa asun on tunnettu siitä, että täällä ihmiset ovat hyvin etäisiä eikä ystäviä tahdo saada edes lapsetkaan, jos he eivät ole pienestä asti jostain päiväkodista olleet tuttuja. Kyseessä kuitenkin yksi Suomen isoimmista kaupungeista, mutta täällä on todella pienet piirit!
Missä aikuinen voi hakea itselleen ystäviä? En hae mitään salasuhdetta tai muuta vipinää vaan ihan rehtiä ystävyyttä.