Mistä hyvät imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deekuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deekuppi

Vieras
Jo valmiiksi D tai E-kupin omaavana mietin mistähän saisi rintoja hyvin tukevat ja sopivan kokoiset liivit? Esikoisen aikaan käytin ihan jotain Triumphin tai vastaavan kaarituettomia perusliivejä, jotka ovat nyt imetysajan jälkeisessä kotikäytössä kulahtaneet ja venyneet aikamoisiksi lerpakkeiksi, eivätkä varsinkaan tällasta riippuvamman mallista rintaa tue yhtään.

Ajattelin että toisen lapsen synnyttyä, toivottavasti n. viikon sisällä, investoisin sen verran, että saisin kunnolla tukevat liivit myös imetyksen ajalle. Mieluiten menisin ihan sellaiseen kauppaan, jossa asiantuntevan myyjän opastuksella saisin sovitella oikean kokoisia vaihtoehtoja (ja toivon ettei maitoa tursua ihan järjettömiä määriä). En vaan tunne näitä putiikkeja yhtään, kun en ole koskaan sellaisissa asioinut. Osaisiko kukaan vinkata Helsingistä sellaista liivikauppaa, jossa osattaisiin neuvoa asiakkaalle oikean kokoiset liivit, ja mistä saisi myös imetysliivejä?

Liiviliikkeestä. Minä ostin Anitan malliston imetysliivit. Ja ovat olleet kyllä todella hyvät. Tai olivat imetysaikaan, nyt olen käyttänyt niitä ihan kotiliiveinä :D

[QUOTE="nitta";26418840]Liiviliikkeestä. Minä ostin Anitan malliston imetysliivit. Ja ovat olleet kyllä todella hyvät. Tai olivat imetysaikaan, nyt olen käyttänyt niitä ihan kotiliiveinä :D[/QUOTE]

Joo kiitos, nyt kun joku osaisi vielä kertoa jonkun liiviliikkeen nimen ;)

Mulla on ollu ihan Triumphin, Anitan, Espritin, Bravadon kuin myös Changen liivit kakkosen imetyksessä (siis itse ostin Anitat ja Changet, muut sain lahjaksi)
Ja noi kaikki on ollut hyviä, Bravadot nousivat ykköseksi ;) Aion kolmoselle säästää noi kaikki, tosin Triumphit vähän lökähtivät...

Kiitos vastauksista! Anita siis ainakin tulee kokeiluun. Change on ilmeisesti myös ihan fyysinen kauppa Helsingissä, toi niiden liivimalli näytti periaatteessa ihan mahdolliselta.

Bebesissäkin pääsee sovittamaan. Mulla itse asiassa on yksi kappale tota linkitettyä mallia, jonka sain kaverilta käytettynä. Se on ihan jees kotona ja/tai yöllä, mutta ei kyllä raskaita rintoja tue missään mielessä niin hyvin, että sen kanssa kehtaisi julkisesti liikkua :) Ainakaan mulla ei toimi. Mutta ehkä Bebesistä löytyy jotain muuta.

Ja "Ihaniin kurveihin" menisin kyllä heti, mut kun tosiaan pitäis olla Helsingissä..

Stockalle marssin sit varmaan ensimmäiseksi. Mutta edelleen kyselen jos joku osaisi vinkata jonkun ihan liiveihin erikoistuneen pikkukaupan, jossa asialleen omistautuneet myyjättäret ihan varmasti osaisivat varmistaa, että ostan sopivan kokoiset liivit.

Uusimmat

Yhteistyössä