Mistä ihmeestä vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
kokoa 86 pojalle?? Kiertelin kauppoja ja etsin päivähoitoon mukavia oloasuja ilman hirviön kuvia, EI MITÄÄN! Joko tosiaan hirveä väri tai hirveä kuva, eikä sitä paitsi edes löytynyt kokoa. Ainukaisissa huput, minusta huppu ei hyvä haalarin alla. Onko meidän poju ainoa kokoa 86 kun ei vaatteita ole? :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei vaan se johtuu siittä etää on poika, tytöille taas löytyy pilvin pimein vaikka mitä ja missä koossa tahansa-

Jep, huomasin. Onko vika kaupoissa vai valmistajissa, miksi poikien pitäisi pukeutua yhteen-kahteen rumaan vaatteeseen :(

pojan äitinä tunnistan saman ongelman, tilanne vain pahentuu kun poika kasvaa:( mutta siis jos vain mahdollista rahatilanteen puolesta niin esim.popilla, me&i:lla löytyy kivoja sisävaatteita pojille. tosin kyllähän ne maksavat vähintään tuplana sen mitä lindexillä...

Saman olen huomannut, 1,5-v. pojan äitinä. Joskus jotain kivoja löytyy esim. Lindexiltä, mutta pääosin kaupat pursuavat noita myrkynvihreitä monsteripaitoja tms.
Tykkään pukea pojalle iloisia, pirteitä värejä, kuten punaista, oranssia, limenvihreää, turkoosia...Keväisin/kesällä jotain löytyykin, mutta syksyn tullen taas sitä ainaista mustaa, mustaa ja muita synkkiä värejä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Mää tykkään PO.P:n vaatteista. Ne on kivoja ja pirteitä.

http://www.polarnopyret.se/startpage.aspx?id=102
Mikä nettiliike myy suomessa. En äkkiseltään löytäny ku tuommosen.

Mun tietääkseni ei mikään nettiliike. Meillä sattuu olemaan tuo liike lähellä.

Eli missä`:)

Mä olen törmännyt tuohon samaan! Ihan surku tulee, kun nuo h&M:n tikru ja nallepuh vaatteet eivän enää mahdu! Tilalle pitäs ottaa sitten autot-paitaa, spidermanii tms.. ei kiitos. Onneks isompienkin puolelta löytyy niitä LOGG:in vaatteita, niistä mä tykkään. Mutta nuo hämähäkit, pääkallot, tripaalit yms ei mun mielestä kuulu vielä taaperoikäsen vaatetukseen! hyi!

Eli missä`:)

"Suomessa myymälöitä on joulukuussa 2008 kahdeksassa eri kaupungissa: Helsingissä, Espoossa, Kokkolassa, Kuopiossa, Lahdessa, Rovaniemellä, Vaasassa ja Vantaalla. Vuoden 2009 aikana avataan myymälät myös Turussa ja Lappeenrannassa."

Tuon kuukkeloin ja lainasin.

Yhteistyössä