Mistä iloa elämään :( Halipula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Masentaa kaikki. Saan ahdistuskohtauksia jopa tv-sarjoista :( Masentaa ihan hirveesti kun oon tämmöinen tunnevammainen joka ei pysty kissanhiekkaa juuri kantaa kaupasta 3. kerrokseen kotiin. Mikään ei tunnu miltään. En muistanu otinko aamulla masennuslääkkeen, tuntuu siltä että otin, vai onko muistikuva eilisestä? En ollu varma niin en uskaltanu ottaa, etten ota tupla annosta. Muisti ei pelaa, mikään ei oo hyvin. Särkee ja vituttaa.

Valittakaa muutkin etten oo ainoa :wave:

Halit :hug: Mua vi...aa ainaiset kivut. Selkä, ranteet ja polvet on huonossa kunnossa. Tänään en ole ottanut särkylääkkeitä, pisteet siitä. Kivusta huolimatta työ, lapsi ja kotihommat hoidetaan. Rankavikaisen ruikutusta, saako valittaa?
Otapa siihen masennukseen kerran päivässä tujumpi satamilligrammanen d-vitamiini, voi auttaa, kokeilemalla selviää.
Iloa elämään saa touhuamalla jotain pientä kivaa, vaikka lukemalla hyviä kirjoja ja teekupposesta ystävän kanssa.

Halit :hug: Mua vi...aa ainaiset kivut. Selkä, ranteet ja polvet on huonossa kunnossa. Tänään en ole ottanut särkylääkkeitä, pisteet siitä. Kivusta huolimatta työ, lapsi ja kotihommat hoidetaan. Rankavikaisen ruikutusta, saako valittaa?
Otapa siihen masennukseen kerran päivässä tujumpi satamilligrammanen d-vitamiini, voi auttaa, kokeilemalla selviää.
Iloa elämään saa touhuamalla jotain pientä kivaa, vaikka lukemalla hyviä kirjoja ja teekupposesta ystävän kanssa.

Saa valittaa!!! :hug: Täytynee ostaa d-vitamiinia huomenna.. Apteekista saa varmaan sen dosetin? Kiitti Ihanavalo ideasta :flower:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:hug: :hug: :hug:....

...tuulitunnelissa täälläkin mennään ja merellä välistä keikuttaa turhankin kovasti - paha on mennä muuta väittämään - mutta, mun mustahuumorini iskee, silloin tunnen eläväni kun oikein pahaksi menee...

Ja pienet asiat, mitkä ovat hyvin, korostuvat.

Pidä huoli itsestäsi :hug:...ja kuten IhanaValo tuossa ehtikin - hae itsellesi kiva dosetti apteekista, helpottaa tuohon lääkkeen muistamiseen :).

Hali halipulaan multakin :)
Hajottaa aika ajoin muakin, vaikka ens viikolla (=tällä vkolla) ,muutto omaan taloon ,mut pelottaa niin hitosti...en oo yhtään sosiaalinen ja omakotitalo-lähiössä pakko sopia mm raja-aitojen pensaista ja lasten jutuista,pekottaa ja ahdistaa...naurettavaa? Koulutulokkaan kanssa kaikkee ongelmaa, sekij pelottaa et naapurit tietää7kuulee meidän lastenneuvolakäynneistä ym...

Kiitos haleista ja tsempeistä. Kun avasin tän ketjun niin tajusin etten oo muistanu ostaa sitä dosettia, vaikka kävin apteekissa tänään :headwall:

Edelleen mieli mustana, ehkä enemmänkin kuin aikasemmin. Mitä teen huomenna? Oon ollu neljän seinän sisällä kai aika kauan, lukuunottamatta Alepassa käyntiä.. Tai sit tuntuu vaan siltä.. :ashamed: En kai oikein osaa lähtee kotoo mihinkään. Voi kun tästä suosta jo pääsis nousemaan..

En tiiä, jotenkin tuntuu jos olisin harmaana samaisen kirjoituksen kirjoittanut, niin vastauksena olisin saanut pelkkää paskaa kuten

"ei se valittamalla parane"
"no kantsisko tehä asialle jotain"
"ei täällä kuule helppoo muillakaan oo"

[QUOTE="vieras";28766739]En tiiä, jotenkin tuntuu jos olisin harmaana samaisen kirjoituksen kirjoittanut, niin vastauksena olisin saanut pelkkää paskaa kuten

"ei se valittamalla parane"
"no kantsisko tehä asialle jotain"
"ei täällä kuule helppoo muillakaan oo"[/QUOTE]

Toivottavasti et olis saanu. On täällä varmaan monikin tuota mieltä "ei se valittamalla parane" jne.. Nyt tuntuu että valittamalla tää just helpottaisi :D harmittaa kun psykologi yms ajat on vasta muutaman viikon päässä.

Toivottavasti et olis saanu. On täällä varmaan monikin tuota mieltä "ei se valittamalla parane" jne.. Nyt tuntuu että valittamalla tää just helpottaisi :D harmittaa kun psykologi yms ajat on vasta muutaman viikon päässä.

No oonpa joskus samantapaista kirjotellut ja vastaanotto oli aika tympeä. En tosiaan sitten itse ajattele noin, koska tiedän mitä se on kun masentaa ja on paha olla ja mikään ei ole hyvin. Ei se ole itse keksittyä tai säälin hakemista.

Valittaminen sallittua, sitäpaitsi uskon, että joskus ja joissain asioissa, valittaminen voi parantaakin. Vaikkei se itse asioita muuttaisikaan sinällään, se voi tuoda helpotusta olotilaan.

Toivottavasti sinulla ap. olisi edessä valoisammat ajat.:hug:

[QUOTE="vieras";28766878]No oonpa joskus samantapaista kirjotellut ja vastaanotto oli aika tympeä. En tosiaan sitten itse ajattele noin, koska tiedän mitä se on kun masentaa ja on paha olla ja mikään ei ole hyvin. Ei se ole itse keksittyä tai säälin hakemista.[/QUOTE]

Hali sulle :hug: palsta on just sellainen että kannattaa varautuu kaikkeen paskaan. Täällä on kyllä aivan ihaniakin persoonia :heart:

En tiedä syytä masennukseesi? Mulla meni 8v suhde poikki ja liitto oli sellainen että mies petti,ryyppäsi ja käytti masennuslääkkeitä.Itse sairaistuin vakavasti niin että kävin kaksi isoa leikkausta 5vsitten ja vieläkin juoksen lääkärillä näiden takia kun leikkaus ei onnistunut ja välillä niin sairas että joudun osastolle kipujen takia.Luulin löytäneeni miehen joka olisi luotetttava ja ymmärtäisi,mutta käytti vain hyväkseen ja tapailia minun lisäksi muita naisia ja särki sieluni ja sydämeni.Entisen miehen kanssa on puoliksi 90.000e velka ja rahat ei riitä ja aika neuvotteluun miten velat maksan kun pitäisi olla rahaa sairauskuluihin,ruokaan,vuokraan,velan maksuun ja joskus olisi edes kiva kädä ravintolassa ja konserteissa.Kysynpä nyt vaan onko sulla asiat huonommin kuin mulla,eli onko oikeesti syytä olla masentunut elikä oletko masentunut ns turhanpäiväisistä asioista,epäonnistumisista,murheista vai voisitko oikeesti tehdä asioille jotain.Kaikesta näistä edellisistä huolimatta en syö masennuslääkkeitä enkä ole masentunut vaikka välillä vituttaa ja silloin vedän lärvit tai puran ystäville.Niin että masentukaa kun oikeesti menee huonosti kun tuntuu että nykyjään on muotia olla masentunut vaikka ei olisi syytä,vaan asioille pitää yrittää ja pitää tehdä jotain että potkia itseä perseeseen ja ylös ja ulos tai pyytää kaveria potkimaan

Yhteistyössä