mistä imetysjuhlavaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiliini

Vieras
Mistä löydän kauniit imetysvaatteet juhliin (tyyliin häät)? Pitäisi saada sovittaa pääkaupunkiseudulla.

Tiedän, että kampissa on bebes, mutta onko muita vaihtoehtoja? H&M:llä on vain pelkkiä paitoja ja ne ovat sellaisia lomavaatteita, ei käy häihin.

Minä ostin "tavallisen" hihattoman juhlamekon ja teetätin ompelijalla toiseen kainalosivusaumaan vetoketjun (toisessa oli valmiina pukemista varten). Vetoketju auki, mekko hieman ryppyyn rinnan toiselle puolelle, tissi esiin ja imetetystä. :D
*muoks* En siis imettäny tässä asussa julkisesti vaan vessan puolella. Sen verran joudun kuitenkin paljastelemaan...

Kaikkea sitä. Mä oon pitänyt ainakin ihan tavallisia juhlavaatteita ja imettänyt silti. (Tosin ei oo tarvinu käyttää koskaan mitään imetyspaitoja, -liivejä eikä muitakaan...)

Kiitos vastauksista/ideoista! pienenhetken: näyttää hyvältä. Luulenpa vain, että ihan erinäköinen minun päällä, en ole noin pitkänhuiskea kuin malli :D Mutta käyn kyllä tuota kokeilemassa bebes-liikkeessä. Nettiemolta ei varmaan voi kokeilla sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
tollanen löyty ainakin, oisko yhtään sun tyylinen? :)

http://www.nettiemo.fi/verkkokauppa/product_info.php?cPath=89_130&products_id=526

Oi kun ihana mekko! Mieli tekis ostaa ittelleen odottamaan käyttöä... ;)

Yhteistyössä