Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kärsinyt:
Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Tietääkö kukaan luotettavaa ja edullista (netti)liivikauppaa, jossa oikeasti isoja kokoja? Ongelmana pieni ympärysmitta ja isohko F-kuppi, eikä ole rahaa laittaa 50e+ yksiin rintsikoihin.
isot rintaliivit ei ole ongelma ostaa isot liivit ja ompelee kainon alta laskstamalla pienemmäksi

Eihän tuo ole sama asia, myös kupin koko muuttuu ympärysmitan muuttuessa. Eihän tuollaista voi edes sovittaa, jotta tietää että kupit olisivat oikeat.

Isorintaisen kyllä kannattaa ostaa kunnon liivit, koska terveys on kohta vaarassa huonoilla rintaliiveillä.

http://www.lumingerie.fi/PublishedService

Hinnoista en tiedä, kun ei itsellä ole tarvetta, mutta monet on kehuneet.

Ja toisaalta, tuollainen kuppikoko on jo terveysriski sinänsä mm. selän hyvinvoinnille ja ryhdille, joten ei ehkä ole ihan oikea paikka alkaa senttejä laskea vaan tukevat ja hyvät liivit on kaiken a ja o!

olen tosi ylpee omista rinnoista mul on isot rinnat ja jos joskus on vaikeeta miehet sen kuittaa katseella ku on näyttävät ja pystys ei kai ne muuten huomiois iäkkäämpää naista.

tein noin 8-euron rintsikoista ainakin 80 euron liivit pitää olla kärsivällisyyttä ja ommella.rintsikat oli 115-f kuppi ja tein f-70 onhan siinä saumat mut hyvä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja laiha isorintainen:
tein noin 8-euron rintsikoista ainakin 80 euron liivit pitää olla kärsivällisyyttä ja ommella.rintsikat oli 115-f kuppi ja tein f-70 onhan siinä saumat mut hyvä olla.

Mahtoi olla iso työ... Meinaan koon 115F rintaliivien kuppi on sama kuin koossa M70. :D Varmaan M70 on kyllä aika vaikea koko löytää valmiina! :D :D :D

ympärysmitta vain on muutettu kuppi on hyvä sopii mulle. tää oli vain vinkki jota moni tulee käyttään olen varma. sain tään vinkin ystävältä. voi kaikki isot rintsikat jotka on kaatopaikalle menos liikkeet myi pienellä rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja isorintainen:
ympärysmitta vain on muutettu kuppi on hyvä sopii mulle. tää oli vain vinkki jota moni tulee käyttään olen varma. sain tään vinkin ystävältä. voi kaikki isot rintsikat jotka on kaatopaikalle menos liikkeet myi pienellä rahalla.

aprillipäivä meni jo. Kaikki kyllä tietävät että kuppi on erikokoinen G90 kuin G70. Ympärysmittaa on myös edessä eikä vain takana. Mikä koko on sellainen mitä muka ei saisi edullisesti ja mikä on sinusta edullinen?

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minä taas voisin ottaa vastaan vinkkejä erikoispienistä liiveistä. :xmas:

Niitä löytyy myös noista alan liikkeistä, Change varsinkin on mun mielestä tosi hyvä hinta/laatu suhteeltaan isojen liivien kohdalla, olen nähnyt, että heillä on myös ne pienemmän pään koot.

Ja mitä parasta, Chnagessa on melkei aina ale :D Osta 2, maksa 1, 50% ale, jne, joten tavisliivien hinnaksi tulee useimmiten alle 30?/kpl. Niistä sesonkituotteista saa sit maksaa normaalihinnan.

Yhteistyössä