Mistä ISOT rintaliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi valmistaa:
rintaliiviä voi ihan hyvin ympärimitoiltaan. joko pienentää tai suurentaa. onhan suurentamiseen,saatavana. jatkokappaleita.

Voihan niitä. Ne ei vaan yleensä ole enää sitten istuvat... Minkälaisia kyömyselkiä immeiset oikein on, kun pidennystarve tulee selkään :) Nyt minä tiedän, miksi aina kerrotaan että suomalaiset naiset eivät osaa ostaa oikean kokoisia ja istuvia liivejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ei ton kokoisia liivejä voi ostaa netistä :o pakkohan niitä on päästä kokeilemaan. Mun tietääkseni ainakin Change-liikkeessä on tosi isoja kokoja.

Samaa mieltä, en voisi aatella että ostaisin liivejä jostain postimyynnistä.

Alkuperäinen kirjoittaja pystyrinta:
naiset ei vaan osaa näyttää omaa tahtoaan ja pystyä rintaa niin kuin 60 luvulla. naisilla on kauneus mennyt maalamiseen.

Mä en ainakaan halua vielä ennestään korostaa rintojani. Mulla on tukevat liivit ja rinnat hyvin kuosissa liivien avulla, mutta rinnat pystyyn tuntuis liioitetulta.

on se niin jot isokokoiset rintaliivit maksavat liian paljon. pitäis poikotoida mut ei kai pienitissiset lähde mukaan ku he pärjää ilman. vai kuljemmeko ilman rintsikoita isorintaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pystyrinta:
naiset ei vaan osaa näyttää omaa tahtoaan ja pystyä rintaa niin kuin 60 luvulla. naisilla on kauneus mennyt maalamiseen.

Mä en ainakaan halua vielä ennestään korostaa rintojani. Mulla on tukevat liivit ja rinnat hyvin kuosissa liivien avulla, mutta rinnat pystyyn tuntuis liioitetulta.

Saatika, millaiseen paitaan silloin edes mahtuisi. Ilmeisesti seksikkääseen malliin teltta, koska oikeat koot eivät silloin sopisi tai ainakin ne olisivat mukavia napapaitoja tai napit poksahtelisivat kilvan paitapuserosta pois.

Aivan upea nettikauppa, lisäksi suomalainen, on www.trinea.fi

sain vihdoin rintsikat tarvitsemaani kokoa 60 F. Maksoin n. 20e postikuluineen.

Myös changessa on nyt tullut joistain malleista ympärystä 60, moni niistä vaan oikeasti ei vastaa sitä (löysät). Yksi malli näyttää lupaavalta, mutta en ole vielä sovittanut. Hinta oli jotain 30e luokkaa muistaakseni, ehkä allekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:
Ei ton kokoisia liivejä voi ostaa netistä :o pakkohan niitä on päästä kokeilemaan. Mun tietääkseni ainakin Change-liikkeessä on tosi isoja kokoja.

En ymmärrä, mikä ongelma postimyynnistä ostamisessa on, voihan niitäkin sovittaa ja jos ei oo sopivat niin saa palauttaa ja ei joudu maksamaan mitään, näin ainakin ihan lakisääteisesti suomalaisissa nettikaupoissa. kotona on mukava sovittaa rauhassa eikä missään ahtaassa sovituskopissa kuoria ulkovaatteista lähtien kaikkia pois. eikä tarvitse miettiä, milloin sinne kauppaan lähtee kun voi vaan mennä koneelle ja tilata. ehkä tämä netistä tilaaminen vain on meille parikymppisille enemmän arkipäivää, tilaan pölypussitkin netistä.

Niin totta, mitä na kirjoitti. Meille parikymppisille nettiostaminen on ihan tavallista. Itse juuri laskeskelin, että tämän vuoden puolela olen tilannut useammin nettikaupasta vaatteita tai kosmetiikkkaa kuin käynyt shoppailemassa "oikeassa" kaupassa.

Mä ostan vaatteita pelkästään netistä. Rintsikatkin. Jos oman kokonsa tietää ja minkä malliset liivit yleensä käy ja tarkastaa vielä liivikaupan kokotaulukon, niin hyvin onnistuu. Ja JOS ei niin on vaihto/palautusoikeus.

Mua inhottaa kierrellä kauppoja ja sovituskoppeja. Ihanaa kun voi sovittaa kotona omassa rauhassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja na:
Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:

En ymmärrä, mikä ongelma postimyynnistä ostamisessa on, voihan niitäkin sovittaa ja jos ei oo sopivat niin saa palauttaa ja ei joudu maksamaan mitään, näin ainakin ihan lakisääteisesti suomalaisissa nettikaupoissa. kotona on mukava sovittaa rauhassa eikä missään ahtaassa sovituskopissa kuoria ulkovaatteista lähtien kaikkia pois. eikä tarvitse miettiä, milloin sinne kauppaan lähtee kun voi vaan mennä koneelle ja tilata. ehkä tämä netistä tilaaminen vain on meille parikymppisille enemmän arkipäivää, tilaan pölypussitkin netistä.

oli tosi hyvä idea isoista rintaliiveistä pientää ympärysmittaa laskostamalla kainalonalta Minä sain halvalla hyvät ja sopivat rintsikat. oli vähän vaivaa.

Yhteistyössä