Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="yrittaja";26368381]Ei tarvitse selittaa, ma en ainakaan halua kuulla sun suusta mitaan selityksia. Kunhan laitat sen lupaamasi linkin tieteelliseen raporttiin. Vaikka sit espanjaksi.

Voitko kertoa, miksi mikaan netissa loytyva tieteellinen julkaisu ei lupaa kuin 50% tehon?[/QUOTE]
Miksi sitten kysyt:O. Miks et etsi vaikka itse?:O

Ja etkö lukenut jo mitä tämä tarkoita, mä kirjoitin mitä tarkoita 50% ja 50%. 50% Hpv meni alas jopa 60%, eli tarkoita pakko vaan lisäätä rokoten että he saavat kaiken pois. Mva-e2 on vain ,,formula,, mutta Mel-1 ja Mel-2 on vahvuksia. Tutkimuksen jälkeen lääkäri tietä mitä sulle pistää. ROKOTE on loppuen lopuksi 100%

tutkimuksessa myös oli erilaiset naiset, sairaat , nuoret, vanhat, immunijärjestelmä huono, sellainen geenetinen sairaus, mihin mikään ei teho. KUN NE EI VOI tutkia pelkästään nuoria ja suht terveitä. Jos oot nuori ja suht terve se toimii 100%, samalla tavalla kun mun tutuilla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ja täällä silti kukaan ei tajua, että tämä rokote on terapia. Ei se ole näin että sulle pistetään vain 6 rokotetta, jos jotain jää, niin jää... kun kyseistä rokotetta saa lisäätä aina, kun kyseessä ei ole varsinaisesta rokotesta, vaan TERAPIASTA. Siks se toimii kaikilla loppuen lopuksi, vaikka kamala sairaas oot ja vanha, pakko vaan pitsää siitä enemmän kerta:)

hankala täällä jotain selittää, mä mielummin lopetan, koska ei tästä tulee silti mitään. netissä tietysti löydätte Gardasil rokotestakin vaikka mitä hyvää ja pahaa, oma asia se vaan on mihin haluatte uskoa. Mä uskon sen rokoten, koska mä keräsin tästä tietoa, niin sanotusti ympäri maailma. Usa, Venäjä, Suomi, Mexico, Ranska ja Saksa, me soitimme miehen kanssa kaikki läpi, me laitoimme vaikka mihin sähköpostit. Koska mä haluasin olla varma asiasta, vaikka mun tutuilla ei mitään oo, silti mä halusin tietä tulevaisuutta, mä halusin olla varma että auttaa minullekin, mä halusin olla kaikista varma, myös sivuvaikutuksista. Me maksoimme jopa infosta, teimme kaiken. Tulos että ollaan täällä ja ollaan tytyväisiä, koska rokote on todellakin hyvää:). Mutta toivottavasti joskus näette minunkin tulokset, ehkä edes jonkin verran uskotte, en tie....

http://cord.rutgers.edu/stemcellcourse/documents/Millipore_ESC_protocols_for_MEL_lines.pdf

MEL-1 ja MEL-2 ihmisen sikiön kantasolut, joissa ilmeisesti toi sun rokote kasvatetaan. Eli suhun pistetään sikiön kantasoluja tai niissä kasvatettuja viruksia. Kysy tästä siltä sun lääkäriltä.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26368929:
Siis jos se rokote toimii loppujenlopuksi 100% niin miksei sitä sitten mainita missään tutkimuksissa?

Haluatko itse kysyä joka osaa sen sulle selittää, koska kun mä sanon jotain ei mulle uskotaan. Siks koska tämä rokote oli tutkittu miten se vaikuttaa 6lla annoksella eri ihmisillä. Koska tutkimuksessa pakko olla eri ikäiset ja eri kuntoiset ihmiset, koska tarkoitus oli kaikilla testata, miten pelkästään 6 annosta vaikuttaa, myös minkälaiset kelle sivuvaikutukset tulee. Nuoret 100%, jos on paljon vikoja niin Hpv laskenut 60% mutta ei poistunut kokonaan. Juarez sairalaassa kun alussa tutkittiin 1996 vuonna kerättiin noin 4000 naista, vieläkään kukaan ei saanut Hpv:ta, eikä muutoksia. Ne tutkimuksetkin löydät netistä, mutta ei englanniksi....

mä en sen enempää jaksa selittää, silloin kun teillä on omia kokemuksia ja tietoa niin tulkaa avamaan päätä. Mä en vitsi enää siks että mua aina pidetään tyhmänä täällä aina, vähän hullu touhu

[QUOTE="hah";26368993]Tässähän se tuli. Mitä luulet, onko tieto silloin oikeampaa kuin siitä maksetaan?[/QUOTE]

Sorry vaan, mutta yksityis lääkäri ei mua voi ota ilman maksua:O ja heillä Suomessa, mä kävin Helsingissä, Tamperella, Turussa.... en muista minkälaiset kaupungit vielä.... kaikki olivat siitä mieltä että kokeilee vaan. yks lääkäri vaan oli että aijaa,, en tiedä. Mutta yks taas jopa hyvällä mielellä mua tänne läheti, sanoi HYVÄÄ ja oli sillä positiivinen tieto tästä, mutta ei ollut kaiki tietoa, kun tästä vaan tietävät R. Rosailes ja hänen kumpaani

http://cord.rutgers.edu/stemcellcourse/documents/Millipore_ESC_protocols_for_MEL_lines.pdf

MEL-1 ja MEL-2 ihmisen sikiön kantasolut, joissa ilmeisesti toi sun rokote kasvatetaan. Eli suhun pistetään sikiön kantasoluja tai niissä kasvatettuja viruksia. Kysy tästä siltä sun lääkäriltä.

minun ei tarvi kysyä, koska mä sanoin jo, että tiedän kaikki mitä se siältä ja onneks se on monet voivat myös nettinkin kautta löytä ja tietä:) paitsi riipu missä etsit varma, mutta tästä en ota kantaa. Kun mulle sen selitettiin lääkärit ihan kasvoituksessa

minun ei tarvi kysyä, koska mä sanoin jo, että tiedän kaikki mitä se siältä ja onneks se on monet voivat myös nettinkin kautta löytä ja tietä:) paitsi riipu missä etsit varma, mutta tästä en ota kantaa. Kun mulle sen selitettiin lääkärit ihan kasvoituksessa

Ihan kuin puhuisi google kääntäjän kanssa. Hämmentävää..

Laita linkki johonkin tieteelliseen artikkeliin, osaan kyllä englantia.

Alkuperäinen kirjoittaja hä;26369225:
Ymmärsinkö oikein, Milanan pieni vauva ilman vanhempiaan nyt?
Vanhemmat hakemassa jotain rokotuksia Meksikosta :O?

Onks tää jotain huonoa elokuvaa vaan?

No jos äiti haluaa varmistaa, ettei tule saamaan syöpää sukupuolitautitartunnastaan, vaan elää ja kasvattaa ja huolehtia lapsestaan aikuiseksi saakka, NIIN MITÄ PAHAA SIINÄ ON. Sori, että huudan, mutta minusta vanhempien on velvollisuus hoitaa omaa terveyttään, ihan jo lastenkin takia. Pienempi paha, että lapsi on muutaman viikon ilman vanhempia, mutta hyvässä hoidossa, kuin että jäisi orvoksi.

[QUOTE="vieras";26369790]No jos äiti haluaa varmistaa, ettei tule saamaan syöpää sukupuolitautitartunnastaan, vaan elää ja kasvattaa ja huolehtia lapsestaan aikuiseksi saakka, NIIN MITÄ PAHAA SIINÄ ON. Sori, että huudan, mutta minusta vanhempien on velvollisuus hoitaa omaa terveyttään, ihan jo lastenkin takia. Pienempi paha, että lapsi on muutaman viikon ilman vanhempia, mutta hyvässä hoidossa, kuin että jäisi orvoksi.[/QUOTE]

Olen sama mieltä:D. Piatsi ei se Hpv ihan niin vakava oo ja jos käydä papassa, ei sairastu periaateessa syövän ikinä:). Mutta se stressimäärä on kamala, koska Hpv:sta voi muitakin syöpiä tulla ja se on kamala elää ja miettiä siitä ja olla keskittynyt vain omiin ajatuksiin, myös pelkon tuleeko muutoksia kohdunkaulaan Hpv:sta on aivan kamala. On kamala että sellainen virus edes on olemassa. Olisi kiva jos siitä oikeasti edes joskus saadaan maan päältä pois. Kun täällä Meksikossa siihen kuole monta naista päivässä, koska he eivät käy papassa, myös jotka käyvät elävät masentuneena, koska muutoksi täällä ei edes aina ehditään jokaiselle hoita, mitä on aika ikävä. Mä en halunnut odottaa yhtään, mä haluasin sen Hpv:sta pois kun kerrankin se on niin agressivinen, myös kun ei ikinä tiedä tuleeko se Suomeen 3v päästä tai 30v päästä kyseinen rokote. Ehkä ei tulee ikinä. Koska Hpv on tosissaan maailman bisness nyt. Muissa maissa naiset itkee ja pelkää, koska heillä tutkitaan Hpv:ta onko sulla vai ei, ilman mitään oireita, mitä onneks ei Suomessa saa, koska sellainen tieto pilaa mielenterveyttä

Alkuperäinen kirjoittaja hä;26369225:
Ymmärsinkö oikein, Milanan pieni vauva ilman vanhempiaan nyt?
Vanhemmat hakemassa jotain rokotuksia Meksikosta :O?

Onks tää jotain huonoa elokuvaa vaan?

We're about to make a movie on this lady's marvellous story :D

[QUOTE="vieras";26369790]No jos äiti haluaa varmistaa, ettei tule saamaan syöpää sukupuolitautitartunnastaan, vaan elää ja kasvattaa ja huolehtia lapsestaan aikuiseksi saakka, NIIN MITÄ PAHAA SIINÄ ON. Sori, että huudan, mutta minusta vanhempien on velvollisuus hoitaa omaa terveyttään, ihan jo lastenkin takia. Pienempi paha, että lapsi on muutaman viikon ilman vanhempia, mutta hyvässä hoidossa, kuin että jäisi orvoksi.[/QUOTE]

Vai että piti lähteä nyt, välittämättä vastasyntyneestä vauvasta?
Ottamaan jotain rokotetta jostain kehitysmaasta? Arvelluttavaa ja uskaliasta tosiaan.

[QUOTE="jaajaa";26371317]Vai että piti lähteä nyt, välittämättä vastasyntyneestä vauvasta?
Ottamaan jotain rokotetta jostain kehitysmaasta? Arvelluttavaa ja uskaliasta tosiaan.[/QUOTE]

Meillä on selkeä näkemysero kyllä, mikä on lapsesta välittämistä, koska nimenomaan lapsestaan välittämistä osoittaa, että äiti huolehtii omasta terveydestään, henkisestä ja fyysisestä. Minusta tuntuu, että jos Milanna ei nyt olisi päässyt Meksikoon rokotettavaksi, se olisi aiheuttanut hänelle pahaa stressiä.

Google-kääntäjä

Tässä esimerkiksi selvästi sanottu kans että 50% virus poistui kokonaan ja 50% oli vain 10% virusta jäljeellä vain. Just tätä tarkoitan että rokote on terapia ja siitä pistetää niin kauan kunnes virus säädaan hävitettyjä. Korkeintaan 8 rokotetta tarvitse ....

Kuten on viruksen havaitsemiseen, ei ollut mitään näyttöä 50% käsitellyn näytteen jälkeen hoidossa ja loput 50% oli vain havaittiin 10% alkuperäisestä virustaakkaa. Arviot MVAE2 rokotteen naisten kohdunkaulan syövän vaiheen III, joka koostuu monikeskustutkimuksessa 250 potilasta, joilla syöpä in situ Juarez sairaalan ministeriön terveysministeriön Meksikossa. Tämä rokote testattiin myös ihmisten hoitoon virtsaputken condilomas, jossa stimuloi immuunivastetta HPV ja regression vaurioista 93% tapauksista, 4 viikkoja hoidon jälkeen. Nämä arviot ovat vaiheessa II. Tulokset ovat lupaavia ja osoittavat että paikallinen terapeuttinen rokotuksen MVAE2 on tehokas keino edistää Immuunivaste HPV-infektio ja läsnäolo virus-transformoituja soluja, samoin kuin regressio korkean ja matalan grade syöpä leesioita

ihan oikeesti miksi linkität noita google kääntäjällä käännettyjä kun niistä ei saa mitään selvää ja ihmiset täällä osaa englantia. sitäpaitsi eikö sun pitänyt osata neljää kieltä, englanti ei vissiin kuulu niihin?

Milannan kohdalla ei voi puhua kasvattamisesta ja huolehtimisesta. Viinaa menee harva se päivä ja biiilettää usein, koska elämästä saa nauttiakin. Tupakkaaki voi poltella. Mutta ei ole pelkoa maksan eikä keuhkojen tilasta. Tämä HPV nyt on se elämän tärkein juttu, joka pitää poistaa ja pian. Jännä, että ennen Milannan touhotusta en ollut edes kuullut mistään HPV:sta. Nyt tiedän enemmän ku hyvin, että sellainenKIN riski tässä elämässä on.

[QUOTE="vieras";26374551]Milannan kohdalla ei voi puhua kasvattamisesta ja huolehtimisesta. Viinaa menee harva se päivä ja biiilettää usein, koska elämästä saa nauttiakin. Tupakkaaki voi poltella. Mutta ei ole pelkoa maksan eikä keuhkojen tilasta. Tämä HPV nyt on se elämän tärkein juttu, joka pitää poistaa ja pian. Jännä, että ennen Milannan touhotusta en ollut edes kuullut mistään HPV:sta. Nyt tiedän enemmän ku hyvin, että sellainenKIN riski tässä elämässä on.[/QUOTE]
Alkoholi mä viimeks join varma 1,5kk sitten. Täällä Mexicossa vain 1 lasi punaviinia ruoan kanssa ja kun kävimme bailamassa nii jotain koktailit vain 2kpl, tupakka mä pystyyn poltamaan vain jos juon paljon, en muuten pystyy ja tupakkakin pakko olla vain se ohut naisen.

Itse inhoa tupakoitsija kun ne haisee....

Hauskan pitäminen en lopeta ikinä ja jos haluan vetään vaikka 2 pulloa shampanja, niin vetdän, en mä pelkää näistä haittoja, elämää ei ole minkään arvoista jos ei saa mitään tehdä:O

Ja kun mä muutenkin harrastan tervellisen ruoan syönti ja luomua on parasta ja viitaminitkin, kun esim kalaöljyn takia mun ihokin on aika siileä ja tasainen ja tykkään ne syödä kun olokin kiva....

Mutta HPV en halua missään nimessä elimistössä, jopa se syöpä sana ei oo niin pahaa, kun sen ahdistuksen määrä, kun ei ikinä tiedä mitä se aiheuttaa. Myös pakko kertoa että sen rokoten jälkeen jostain syystä mulla energiakin enemmän ja enemmän tulee, tiedän myös että Hpv kun se jotain kohdunkaulassa tekee se tuo väsymystä jonkin verran tai sellaista ihmee oloa. Nyt mä sain jo 4 rokotetta tähän mennessä, niin lääkäri sanoi jo 3en rokoten jälkeen se alkaa Hpv:n määrä pienentyä. Mutta parasta ota kokeet 3-4kk päästä, kun heti kun sain kaikki rokotteet niin siellä jää näkymään joku pieni prosenttia siitä, mutta nyt tiedetään että 2kk yleensä nuorilla ja ei näy enää mitään...

[QUOTE="hmmm";26374433]ihan oikeesti miksi linkität noita google kääntäjällä käännettyjä kun niistä ei saa mitään selvää ja ihmiset täällä osaa englantia. sitäpaitsi eikö sun pitänyt osata neljää kieltä, englanti ei vissiin kuulu niihin?[/QUOTE]

Ihan oikeasti et ymmärrä:O ja tämäkin on taas vitsi, siks kun ei voi enää sanoa pahaa rokotteesta tai ei voi muuta keksiä;) mutta voin sulle googleta monet espanjaks linkit ja kysyä myös lisää Mario Lopzilta heidän tutkimuksia paperilla...

Mutta nyt me mennään, tänään mennään ajamaan isolla valkoisella venellä:D hyvää päivän jatkoa :hug:

Yhteistyössä