V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="...";26364485]sä oot niin nolo ja tyhmä
sä oot menny sinne 14pvä, siitä on 2 viikkoa. KAKSI![/QUOTE]
Niin se aika rientää kun on hauskaa
Niin se aika rientää kun on hauskaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mitään mä ostan sen kirjan ja laitan sen sulle lukemaan, löydät siellä oikea tietoa että se poista... sorry myös mun väsymyksestä, mä huomenna sulle selitän paremmin.... Mä sen kirjan kerran jo luin, mun kaverin kautta.... Ja kyllä se ehkäisee 100%, se ei enää voi tulla, vaikka vaihdat miestä kellä on joku eri papilloomavirus mitä sulla oli. Kun se rokote antaa loppuelämäksi suojan siitä vastaan... Mä vaan linkitin etusivusta osaan ajatelimatta. Kun en muista miten se menee, kun sen kirjan luin varma yli puol vuotta sitten. Parempi mä laitan sen kirjan sulle/tänne, kun se on minulla.. niin näet, koko totus. Mutta nyt anteeksi mun on pakko mennä nukkumaan, muuten sekoan, kun mä nukun jo:kiss:
En kuulu heijän pisnekseen vaan olen potilana nyt. Mutta niin kuin huomasit niin kyllä mainostamista harrastan hyvällä tavalla. Enkä voi mitään pahaa sanoakaan.. sorry vaan jos siitä kaipaat
Tässäpä se näiden sun ketjujen anti hyvin näkyykin. Sun suomen- ja englanninkielen ymmärrys on sitä luokkaa, ettei tästä aiheesta kannata sun kanssa enempää vääntää. Onnea valitsemallasi tiellä, tosi paljon riskeeraat toisten bisnesten hyväksi.siks toisen mielipide ei kiinnosta, jos asiasta olen varma
Jos he halusivat rahan, he olisivat sen mainostaneet siitä eri tavalla, tuskin mäkin olisi heti alusta hyljetty, että hei joskus vaan vuoden päästä pääset, meillä jonot.... Myös tietysti kaikki haluavat rahat. Ei myöskään Gardasil ja Cervarix tekee mitään ilmaiseksi, siitä rokotetta en ikinä laita omille lapsille, koska se on aikamoinen bisnes, suojaa vain muutama vuotta siitä vastaan ja vain 2n virustyypiä vastaan, pakko silti käydä lääkärillä niin kuin ennenkin ja pelätä Hpv:ta ja syövän. Glaxosmith ( vai miten siitä kirjoitetaan) on muutenkin kiva kusetus firma, rahoittanut tutkimusta että tutkitaan että Hpv aiheuttaa suu syövän myös, että ihmiset alkaa itseä pikittää hullulla tavalla...
Kukin mihin usko.....
Kukin mihin usko.....
Siis anteeksi vaan väsymyksestä kyllä tulin 2 vkoa sitten ja varma jokainen sen tietä. En voi mitään että silmät mee kiinni ja pää ei toimii. Silti istun täällä kuin viimeinen....hmmmm...idi...tti![]()
Mä en kaipaa mitään. Olet puolustuskannalla ihan suotta ja hyökkäys ei ole aina paras puolustus.
Olisi helpompaa asiallinen keskustelu. Ja jos ketään kiinnostaisi niin hän voi kyllä etsiä tietonsa ilman sinun mainostamista koska pohjimmiltaan olet itsekkin epävarma rokotteen tehosta ja toivot sen toimivan.
Et tiedä 100% varmuudella miten kyseinen rokote toimii sinun kohdallasi.
Etkä voi tietää miten se toimisi esimerkiksi minulle.
Mä olen varma tästä rokotesta siks, koska se loppuen lopuksi toimii 100%. Mulla jo nyt virus menee pikkuhiljaa alas. JOS käy pahaa tuuri ja jotain jää elimistöstä ja vielä 6kk jälkeen jotain pientä jää näkymään, ne pistää mulle lisää 1 tai 2 annosta, ainakin niin kauan kun he olivat sen pistäneet jokaiselle kelle ei riitänyt 6 rokotetta on riitänyt 1 tai 2 annosta sen jälkeen, ei enempää vielä ollut tapauksia. Mun tutuilla kaikilla riitänyt 6, sama mun lääkäri sanoi että melko mahdotonta jos ei 6tta mulle riitä
Mä tulin tänne 5vkoa sitten:O ja viimeinen rokote on 12pv ens kuuta..... ja en tiedä englannin täydellisyydestä, ehkä tosissaan kaverin kaveri, en tie... eikä hänkään
Mä olen varma tästä rokotesta siks, koska se loppuen lopuksi toimii 100%. Mulla jo nyt virus menee pikkuhiljaa alas. JOS käy pahaa tuuri ja jotain jää elimistöstä ja vielä 6kk jälkeen jotain pientä jää näkymään, ne pistää mulle lisää 1 tai 2 annosta, ainakin niin kauan kun he olivat sen pistäneet jokaiselle kelle ei riitänyt 6 rokotetta on riitänyt 1 tai 2 annosta sen jälkeen, ei enempää vielä ollut tapauksia. Mun tutuilla kaikilla riitänyt 6, sama mun lääkäri sanoi että melko mahdotonta jos ei 6tta mulle riitä
Kannattaisiko rauhoittua!
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26364600:OOTKO SÄ TOSISSAAN NOIN KAUAN EROSSA SUN PIENESTÄ VAUVASTA???
Surullista miten itsekkyys menee oman pienen vauvan edelle?