Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Mulle äsken kaveri kuka oti saman rokoten läheti skypen viesti että katso, joku Ameerikassa tietä että mä tulin hakemaan sen rokoten:laugh::O:eek:

eli neljäs viesti, joku Rahma kirjoittaa ja päiväkin täsmä, olen täällä ja olen Suomesta ainoa ihminen kuka sen tuli hakemaan

https://www.inspire.com/groups/national-cervical-cancer-coalition/discussion/there-is-a-cure/?page=5

ehkä mun kaverin kaveri joka kans otin rokoten palstailee ja sanoi jossain siellä, kun muuten en tajua mistä sen joku voi tietä:laugh:, kun hän ainakin puhu melko täydellistä englanttia

Melko täydellistä englantia?! Siis se rahma?! Hyvä kun selvää sai, mahtaa olla tosi luotettava lähde kun kielitaito on tuota luokkaa et englantia äidinkielenään puhuvat ei tajua siitä mitään. Niin ja ne päivämäärät, niin tekstissä se ainakin sanoi et hän meni silloi sinne? Etkö sä sanonut et ne on ne sun tulo ja lähtöpäivämäärät? Tai sitten mä ymmärsin ihan väärin...

[QUOTE="vieras";26363279]Melko täydellistä englantia?! Siis se rahma?! Hyvä kun selvää sai, mahtaa olla tosi luotettava lähde kun kielitaito on tuota luokkaa et englantia äidinkielenään puhuvat ei tajua siitä mitään. Niin ja ne päivämäärät, niin tekstissä se ainakin sanoi et hän meni silloi sinne? Etkö sä sanonut et ne on ne sun tulo ja lähtöpäivämäärät? Tai sitten mä ymmärsin ihan väärin...[/QUOTE]
Mä tulin tänne 5vkoa sitten:O ja viimeinen rokote on 12pv ens kuuta..... ja en tiedä englannin täydellisyydestä, ehkä tosissaan kaverin kaveri, en tie... eikä hänkään

siis mistä sä tiedät? Mä en ainakaan huomannut, mutta ehkä on.. haha:D

luin tekstin..
there is lady now is there from finland he doing samething with her
from my own experience i advice everywomen dealing with hpv to do this vaccine
eventhough i i still have to wait till jully to see the result but the way the doctor talk makes me feel very hopfull

siinähän niitä virheitä :D

luin tekstin..
there is lady now is there from finland he doing samething with her
from my own experience i advice everywomen dealing with hpv to do this vaccine
eventhough i i still have to wait till jully to see the result but the way the doctor talk makes me feel very hopfull

siinähän niitä virheitä :D

jaaa.... no puhun kans sama pahaa englanttia siks virheitä en tunnista... paitsi mikä väliä onko ulmomaalainen tai ei, MISTÄ HÄN TIETÄ?|O

No etkö säkin nyt ihan avoimesti täällä netissä ole asiasta tiedottanut?! Onko se sitten ihme että joku internetin 1000000000000000000000000000000000000:sta käyttäjästä on nähnyt edes yhden näistä sun 1000000000000000000:sta aloituksesta aiheesta ja tiedottanut siitä eteenpäin? Voisiko mitenkään olla mahdollista? Tämä palsta kun ei ole mikään salainen vain plussalaisten tiivis, suljettu yhteisö jossa voi kaikki salaisuutensa paljastaa ilman pelkoa et ne leviää :headwall:

On kyllä kaukana täydellisestä tuo englanti. Ehkä Meksikossa ei oteta vaitiolovelvollisuutta yhtä vakavasti kuin Suomessa, ja lääkäri siellä itse mainostaa hoitojaan... Tai sitten tuon on kirjoittanut joku venäläinen.

On kyllä kaukana täydellisestä tuo englanti. Ehkä Meksikossa ei oteta vaitiolovelvollisuutta yhtä vakavasti kuin Suomessa, ja lääkäri siellä itse mainostaa hoitojaan... Tai sitten tuon on kirjoittanut joku venäläinen.

no tiedoksi mun lääkäri ei puhuu yhtään englanttia, sekä mä luulen sillä on parempaa tekemistä:O. Jos olisit nähnyt siitä määrä ihmiisä mitä mä on nähnyt siis kuinka monta ota siitä rokotetta. Hän ei muakaan halunnut ota, mä varasin ajan 6kk ennen tuloa ja sen halusi vielä peruuta mulle, ennen kun mä soitin kaverin kanssa ja itkin että haluan heti. NYTKIN se ota mua vastanoton jälkeen eli joka kerta illalla, siks kun ei kerkee. Mulla joka kerta aika varattu 19.15. Mutta sekin parempi kuin kärsiä sen Hpv:n kanssa ja hyvää kun niin mukava se on. Niin ja siks mä palstallakin sanoi jos joku kiinnostunut parempi ota mun kans yhteyttä, kun mulla kaikki tiedot ja muuta ja kun sille on vaikea päästä, se vielä ymmärtä jos jostain tosi kauas ihminen tulee tai on jotain varallista mitä Hpb aiheuttanut. Muuten sillä on varma 1v etenpäin ajat varatut. Kun aika mooonista maista hänen luo nyt tulevat. Usa on ykkönen mistä ihmiset tulevat hirveästi

Sorry :laugh: mä olen niiiin väsynyt en tajua mitä ees itse kirjoitan, Toivottavasti joku ymmärtä :laugh: Täällä vaan jo klo 1 ja päivää oli pitkää:D. Olimme Zoolandiassa, mutta Mexico cityssä ja shoppailemassa paljon

[QUOTE="jeesa";26363483]Venakkoo kusetetaan ihan täysillä ny!!![/QUOTE]

tää palsta on skitsofreninen:) ei voi mitään, mutta saa ajatella niin TAAS jos oloa helpota

Laitahan linkkia tutkiukseen, jossa todetaan rokotteen tehoavan 100%, kuten olet talla palstalla vaittanyt. Kaikki tutkimukset aiheesta kertovat, etta chanssit on vain 50/50 ja vaitat vaan vastaan.

[QUOTE="yrittaja";26363717]Laitahan linkkia tutkiukseen, jossa todetaan rokotteen tehoavan 100%, kuten olet talla palstalla vaittanyt. Kaikki tutkimukset aiheesta kertovat, etta chanssit on vain 50/50 ja vaitat vaan vastaan.[/QUOTE]

ensiksi mä olen jo selittänyt yhdessä keskustelussa, miks se toimii melkeo 100%:)

ja toiseksi, on kirjakin jo tästä, mun pakko vaan sen ostaa netistä mulla vain yks sivu, se on luotettavasta lääkärin linkistä, voin laita jos pystyy että se toimii 100%...

Myös kysymys sinulle, miks kaikilla se sitten toimii? Netissä vain positiivisia kokemuksia ei yhtä negatiivista, miks mun YSTÄVILLÄ toiminnut? Ja yhden tutun miehellä? Mieti.... ja kysyn vielä mitä ihmellistä tässä rokotessa, miks se ei pitäis edes toimiia....

mutta odota hetken laitan mun vanhan tekstin, kun en vitti alusta selittää se 50% ja 50%

Uusimmat

Yhteistyössä