Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
myös mieti järjeellä, jos se ei olisi poistanut Hpv:ta, luuletko että joku olisi pistänyt sen myyntiin ja mikä tarkoitus sen rokotelle sitten oikein on?:D.

Voi kuule kun sinä tietäisit mitkä markkinat on terveydenhuoltopuolella ja etenkin rokotuksissa. On tosi tosi vaarallista kieltä osaamattoman koittaa tulkita tutkimuksia ja "tutkimuksia" kun selvästi olet niin helposti vietävissä. Uskot justiinsa sen minkä haluatkin uskoa, jotta saisit itsellesi mielenrauhan. Se vielä menee, muta jotenkin tää lobbaus saada muitakin lähtemään jonnekin Meksikoon ottamaan epämääräisiä rokotteita alkaa olla liikaa. Pliis, älä tuolla kielitaidolla ja ymmärryksellä enää jatka tätä aihetta ja koita saada lisää Meksikoon rokotettavaksi matkustavia. Se ei ole kenenkään etu!

Yksittäiset tutun tutun tapaukset eivät sitten myöskään ole riittäviä todisteita yhtään mistään. Ihan turhaan niistä jankkaat.

• Tykkää
Reactions: Minna77 ja Wc Ankka
[QUOTE="Zap";26364091]Sinun lähettämäsi dokumentin perusteella rokote ei edes lupaa poistaa HPV:ä elimistöstä, ainoastaan luvataan noin 100% ehkäisyä HPV:n tartunnassa...[/QUOTE]

Ei mitään mä ostan sen kirjan ja laitan sen sulle lukemaan, löydät siellä oikea tietoa että se poista:)... sorry myös mun väsymyksestä, mä huomenna sulle selitän paremmin.... Mä sen kirjan kerran jo luin, mun kaverin kautta.... Ja kyllä se ehkäisee 100%, se ei enää voi tulla, vaikka vaihdat miestä kellä on joku eri papilloomavirus mitä sulla oli. Kun se rokote antaa loppuelämäksi suojan siitä vastaan... Mä vaan linkitin etusivusta osaan ajatelimatta. Kun en muista miten se menee, kun sen kirjan luin varma yli puol vuotta sitten. Parempi mä laitan sen kirjan sulle/tänne, kun se on minulla.. niin näet, koko totus. Mutta nyt anteeksi mun on pakko mennä nukkumaan, muuten sekoan, kun mä nukun jo:kiss:

[QUOTE="Lotta";26364139]Voi kuule kun sinä tietäisit mitkä markkinat on terveydenhuoltopuolella ja etenkin rokotuksissa. On tosi tosi vaarallista kieltä osaamattoman koittaa tulkita tutkimuksia ja "tutkimuksia" kun selvästi olet niin helposti vietävissä. Uskot justiinsa sen minkä haluatkin uskoa, jotta saisit itsellesi mielenrauhan. Se vielä menee, muta jotenkin tää lobbaus saada muitakin lähtemään jonnekin Meksikoon ottamaan epämääräisiä rokotteita alkaa olla liikaa. Pliis, älä tuolla kielitaidolla ja ymmärryksellä enää jatka tätä aihetta ja koita saada lisää Meksikoon rokotettavaksi matkustavia. Se ei ole kenenkään etu!

Yksittäiset tutun tutun tapaukset eivät sitten myöskään ole riittäviä todisteita yhtään mistään. Ihan turhaan niistä jankkaat.[/QUOTE]
No sitten se on niin=).

Saako kysyä, mitäs sä keksit sitten, jos mä laitan sulle suoraan Suomesta, mun analyysit ettei enää ole dysplasia ja Hpv:ta.... Odotan vastausta ja meen nukkumaan

niinpä tän palstan takia ei ikinä pääse nukkumaan :D |O

[QUOTE="vieras";26364112]Okei, ei tämä suomenkielenkään ymmärrys toimi nyt sinulle, joten antaa olla. Eikö siellä ole yö nyt, unet voisivat tehdä sinulle hyvää :)[/QUOTE]
Niin teksikin mutta mua se kaveri kiusa kellä kans se rokote oli joskus otettu ja tää palsta ei päästä:D, mutta Skype mä laitoin jo kii
huh:D

Ei mitään mä ostan sen kirjan ja laitan sen sulle lukemaan, löydät siellä oikea tietoa että se poista:)...

Anteeksi kun sivusta kommentoin, mutta kun yhden kirjan yksi sivu ei vielä todista yhtään mitään! Kuka tahansa voi kirjoittaa omaan kirjaansa ihan mitä tykkää. Kyllä todisteiksi jonkin rokotteen tehosta vaaditaan yleensä vähän enemmän, useita tieteellisiä tutkimuksia, artikkeleita lääketieteen lehdissä jne. Mistä niitä löytäisi?

Siitä sun keskustelulinkin takaa löytyi mielenkiintoinen artikkeli ja sitä ennen erään henkilön kommentti

"To date, these product candidates have only been tested in Mexico on a limited number of humans and the clinical trial database is not sufficient for approval in the United States, Europe and possibly other territories."

http://www.hotstocked.com/10-k/--684281.html

[QUOTE="Lotta";26364200]Anteeksi kun sivusta kommentoin, mutta kun yhden kirjan yksi sivu ei vielä todista yhtään mitään! Kuka tahansa voi kirjoittaa omaan kirjaansa ihan mitä tykkää. Kyllä todisteiksi jonkin rokotteen tehosta vaaditaan yleensä vähän enemmän, useita tieteellisiä tutkimuksia, artikkeleita lääketieteen lehdissä jne. Mistä niitä löytäisi?[/QUOTE]
jaa tää kirja oli kirjoitettu Usa:ssa luotettavilla lääkäreillä jotka oli tutkimuksessa mukaana;) ja voit löydä paljon hyvää tietoa rokoteesta kun oikein etsit, jopa paska aika vähän:O vaikka se kuulukin olla periaatessa joka asiasta mitä kuulu lääketietelliseen tai ihan mihin tahansa

[QUOTE="Kysyn";26364208]Siitä sun keskustelulinkin takaa löytyi mielenkiintoinen artikkeli ja sitä ennen erään henkilön kommentti

"To date, these product candidates have only been tested in Mexico on a limited number of humans and the clinical trial database is not sufficient for approval in the United States, Europe and possibly other territories."

- None of the Company’s securities are registered for resale...[/QUOTE]

Ja mitä tässä sellaista oli? Kyllä se on totta, se oli testattu vain ja ainoastaan Mexicossa. Paitsi Usa:an jo silti tulossa ja se tieto tuli.. oliko se 1-2kk sitten... pian varma tästäkin luet tai ehkä jo saa lukea ja hieno juttu se on että tulee, siks kun monta naista kärsi aivan turhaan:)

Saako kysyä, mitäs sä keksit sitten, jos mä laitan sulle suoraan Suomesta, mun analyysit ettei enää ole dysplasia ja Hpv:ta....

Siis mitä keksin?! Eihän se, näkyykö sulla hpv:tä vai ei todista tuosta rokotteesta yhtään mitään. Kyllähän ihmisiä paranee esim. syövästäkin ilman hoitoja, silti kukaan ei ehdota ilman tutkimuksia että vaikkapa puutarhan hoito parantaa syövästä. Et sinä voi koskaan perustaa jonkin lääkkeen tehoa yksittäiseen tapaukseen. Sinä et voi olla todiste sen tehosta, sillä hpv:n poistumiseen voi vaikuttaa moni muukin asia. Sun elimistössä on tällä hetkellä monta muuttuvaa tekijää, jotka voisivat olla muutosten taustalla.

Mutta ihan turhaan sulle tätä koittaa selittää.
Mene ihan rauhassa vaan nukkumaan. :)

jaa tää kirja oli kirjoitettu Usa:ssa luotettavilla lääkäreillä jotka oli tutkimuksessa mukaana;) ja voit löydä paljon hyvää tietoa rokoteesta kun oikein etsit, jopa paska aika vähän:O vaikka se kuulukin olla periaatessa joka asiasta mitä kuulu lääketietelliseen tai ihan mihin tahansa

Yksi kirja ei todista edelleenkään mitään vaikka kuinka olisi "luotettavat lääkärit" artikkelin taustalla. Mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta etsiä tähän liittyviä tutkimuksia, vaan reagoin noihin sun hupsuihin perusteluihin rokotteen ylivoimaisuudesta. :D

Ja mitä tässä sellaista oli? Kyllä se on totta, se oli testattu vain ja ainoastaan Mexicossa. Paitsi Usa:an jo silti tulossa ja se tieto tuli.. oliko se 1-2kk sitten... pian varma tästäkin luet tai ehkä jo saa lukea ja hieno juttu se on että tulee, siks kun monta naista kärsi aivan turhaan:)

No toivotaan, että toimii :)

Onhan niitä syöpäsairauksia vaikka kuinka, hienoahan se olisi, jos yhden aiheuttajan saisi eliminoitua tuosta vaan muutamalla rokotteella :)

[QUOTE="Lotta";26364247]Siis mitä keksin?! Eihän se, näkyykö sulla hpv:tä vai ei todista tuosta rokotteesta yhtään mitään. Kyllähän ihmisiä paranee esim. syövästäkin ilman hoitoja, silti kukaan ei ehdota ilman tutkimuksia että vaikkapa puutarhan hoito parantaa syövästä. Et sinä voi koskaan perustaa jonkin lääkkeen tehoa yksittäiseen tapaukseen. Sinä et voi olla todiste sen tehosta, sillä hpv:n poistumiseen voi vaikuttaa moni muukin asia. Sun elimistössä on tällä hetkellä monta muuttuvaa tekijää, jotka voisivat olla muutosten taustalla.

Mutta ihan turhaan sulle tätä koittaa selittää.
Mene ihan rauhassa vaan nukkumaan. :)[/QUOTE]

Ihme kun kaikilla sitten se poistu heti rokotuksen jälkeen:D. Varma itse lääkäri on joku noita, joka ruiskuta suolalios ja poista kuin noita koko viruksen, myös samalla....ai niin muuten....

Senkin laitoin yhteen keskusteluun, mitä tähään sanot, mä jonossa tutustuin yhden naisen kanssa Usa:sta ja sillä oli syöpä huulessa joka ei levinyt, niin se sai 4 rokotetta jo ja kasvain on 50% pienempi+ Hpv veressä pienentynyt, en muista kuinka iso prosenti jäljeellä:). Tämä kun ei ole mikään vitsi ja puhun aivan totus, saa jopa tulla tarkistamaan...

HPV EI POISTU, tästä voit olla varma, se voi nukkua ja siitä ei voi huomata papassa, mutta siitä aina löytyy koepaloissa vaikkei muutoksia ole ja siitä aina löytyy,,oliko se proteinina geeneissa. Mä kysin miljoona kerta lääkäreillä Suomessa että poistuko se vai ei, kun monet sivut kirjoittavat että 2v siällä, niin se tarkoita että se menee nukkumaan ja voi herätä milloin vaan tai sitten korvata toisen virukseen, eli sama kuin muutatio... Jos se olisi poistunut, meitä a. Olisi tutkittu ja b. Kellä oli muutoksia ei oliis tarvinnut loppuelämän asti käydä joka 1v kontroleissa. Sen rokoten jälkeen, mulle sanoi jopa SUOMI lääkäri se ei enää oo niin tärkeä, riitä joka 3v. Koska ilman Hpv:ta prosentti melko olematon saada syövän, pakko olla on geeneissä vika

luin tekstin..
there is lady now is there from finland he doing samething with her
from my own experience i advice everywomen dealing with hpv to do this vaccine
eventhough i i still have to wait till jully to see the result but the way the doctor talk makes me feel very hopfull

Herra jee, mitä kakkaenkkua :laugh: mutta ok, auvauksen tavoite oli siis mainostaa että Venakko tunnettu jo USA:ssakin ?

[QUOTE="vieras";26364348]Herra jee, mitä kakkaenkkua :laugh: mutta ok, auvauksen tavoite oli siis mainostaa että Venakko tunnettu jo USA:ssakin ?[/QUOTE]

Oh, yes, and we're planning to make a movie on her story :)

[QUOTE="Lotta";26364266]Yksi kirja ei todista edelleenkään mitään vaikka kuinka olisi "luotettavat lääkärit" artikkelin taustalla. Mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta etsiä tähän liittyviä tutkimuksia, vaan reagoin noihin sun hupsuihin perusteluihin rokotteen ylivoimaisuudesta. :D[/QUOTE]

Tutkimuksia mistä maasta?:) Ole sitten varovainen ja etsi oikeasti luotettavia tutkimuksia ja parempi espanjaksi, kun se oli tutkittu vain ja ainoastaan Mexicossa. Myös suositelen kaikiin suntautua varovaisuuteen, siks kun Hpv on maailma aika iso bisness. Suomessa on kiva tai me emme ymmärrä siitä siks kun seulonnat on ilmaisia, mutta ympäri maailma se on bisness. Venäjällä tahallaan sulle aiheutetaan pahan olon, kun tutkitaan jokaisella onko sulla Hpv tai ei, mitä ei Suomessa saa ees tehdä ilman muutoksia alapäässä. Niin siellä sulle annetaan kilo turhia lääkeitä, jotka ei toimii ja hullut ihmiset usko. Vaikka toki ei se tee pahaa nosta oman immunniijärjestelmä ja syödä oliko se BettaManna ja toinen joku venäläinen lääke, joku luontais lääke, mutta kenelläkään vielä siellä Hpv ei poistunut ja ihmiset vaan elää pahassa tiedossa että on Hpv ja popsi näitä ja otavat rokoteita Gardasin ja Cervarix jotka kans ei enää toimii kun virus jo elimistöstä, entäs kuinka paljon gynekolooginen käynti maksaa, Loop hoito ja muut kustannukset mitä se paska aiheuttaa. Tutustu maailmaan ja tee itse päätöksiä. Mä olen liian varovainen tähään maailmaan, joku kirjoitti että usko mihin vaan, jos se näin olisi mä en olisi varma pärjänyt tässä elämässäkään, mutta se mulla onnistu, koska tiedän miten elää ja elään myös omalla tavalla ja käytän oma päätä kaikissa asioissa, siks toisen mielipide ei kiinnosta, jos asiasta olen varma

[QUOTE="vieras";26364376]Rokote ei vaikuta jo tartunnan saaneisiin, joita ovat käytännössä kaikki yli50v naiset.

N.80% infektioista paranee spontaanisti 2 vuoden seurannassa.[/QUOTE]
ei apua taas:D. Mutta jo ymmärän jos et asioista tiedä. Mutta kun saat tietä että luotettavin lääkäri/Hpv puhenjohta V. Rantanen ja tutkija P. Nieminen, ne sulle voi kertoa ettei Hpv poistu ikinä, siks meistä melko jokainen sen kantaa ja 50ikävuoden saakka siitä saa 80-90%

Myös mä en ota mitä Gardasilia tai Cervarixia... ne ei todellakaan poista mitään, eikä myöskään ehkäistä sua niin ettet saa syövän... kysee eri rokotesta nyt:)

Ootko lupautunut hankkia asiakkaita tälle tohtorille kun niin kaaheesti mainostat tätä rokotusta ja saatko provikoita? Onks tää se uus yritys lääkeyhtiön kaltainen vai matkatoimisto Hpv tapauksille?

Ootko lupautunut hankkia asiakkaita tälle tohtorille kun niin kaaheesti mainostat tätä rokotusta ja saatko provikoita? Onks tää se uus yritys lääkeyhtiön kaltainen vai matkatoimisto Hpv tapauksille?

En kuulu heijän pisnekseen vaan olen potilana nyt. Mutta niin kuin huomasit niin kyllä mainostamista harrastan hyvällä tavalla:). Enkä voi mitään pahaa sanoakaan.. sorry vaan jos siitä kaipaat

Tutkimuksia mistä maasta?:) Ole sitten varovainen ja etsi oikeasti luotettavia tutkimuksia ja parempi espanjaksi, kun se oli tutkittu vain ja ainoastaan Mexicossa. Myös suositelen kaikiin suntautua varovaisuuteen, siks kun Hpv on maailma aika iso bisness. Suomessa on kiva tai me emme ymmärrä siitä siks kun seulonnat on ilmaisia, mutta ympäri maailma se on bisness.

Niinpä.

[QUOTE="vieras";26364436]Entisenä yrittäjän sun pitäisi tietää vastaus tähän kysymykseen... MONEY, MONEY, MONEY[/QUOTE]

Jos he halusivat rahan, he olisivat sen mainostaneet siitä eri tavalla, tuskin mäkin olisi heti alusta hyljetty, että hei joskus vaan vuoden päästä pääset, meillä jonot.... Myös tietysti kaikki haluavat rahat. Ei myöskään Gardasil ja Cervarix tekee mitään ilmaiseksi, siitä rokotetta en ikinä laita omille lapsille, koska se on aikamoinen bisnes, suojaa vain muutama vuotta siitä vastaan ja vain 2n virustyypiä vastaan, pakko silti käydä lääkärillä niin kuin ennenkin ja pelätä Hpv:ta ja syövän. Glaxosmith ( vai miten siitä kirjoitetaan) on muutenkin kiva kusetus firma, rahoittanut tutkimusta että tutkitaan että Hpv aiheuttaa suu syövän myös, että ihmiset alkaa itseä pikittää hullulla tavalla...

Kukin mihin usko.....

Uusimmat

Yhteistyössä