Mistä joku tietä 8-O. Omg, katsokaa tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis missä mä oikein olen? Mikä todellisuus? Mitä missä milloin?

joku räjäytetty pommilla koska keksi rokotteen joka olis muka yhden sairauden parantanut täysin ja nyt tää hpv rokote joka niin luotettava mut me suomalaiset ollaan tyhmiä. Kyllä se Millanna ressukka kuule niin on, että jos jonkun sairauden vois kokonaan parantaa se olis jo koko maailmassa, koska itse sairauden hoitaminen vie niin paljon rahaa ja resursseja.

Jooh.....

[QUOTE="pelargoni";26375175]Ei kai sun tartte lähteä vielä Meksikoon takas jälkitarkastukseen? Eikö luulis että Suomessa voi jossain ottaa kokeet?? :O[/QUOTE]

ei tarvi kun biopsiassa näkyy:), mutta me silti tullaan mä haluan olla varma, mutta ei se PAKKO oo:) mä vaan haluan kuin mä olen mä, ihan vaan varmista vaikka tohtori sanoi täällä että voin olla varma, mutta itse päätän jos jaksan taas lentää 20t

[QUOTE="vieras";26375178]siis missä mä oikein olen? Mikä todellisuus? Mitä missä milloin?

joku räjäytetty pommilla koska keksi rokotteen joka olis muka yhden sairauden parantanut täysin ja nyt tää hpv rokote joka niin luotettava mut me suomalaiset ollaan tyhmiä. Kyllä se Millanna ressukka kuule niin on, että jos jonkun sairauden vois kokonaan parantaa se olis jo koko maailmassa, koska itse sairauden hoitaminen vie niin paljon rahaa ja resursseja.

Jooh.....[/QUOTE]

:laugh: ok taas sama. Ihmetelen jatkuvasti kun luen palstan miks mun kaverit parantuivat haha joku buka shaka juttu varma tapahtui:D mut nyt MORO:D

Mun on muuten pakko ilmoita että sain jo 4 rokotetta ja jäljeellä on 3, se pistää mulle 7, koska hänen mielestä sen jälkeen ei mun kannatta enää tänne tulla tarkistamaan, kun 7 rokotetta tarkoita että virus menee 100%:), ihan vaan varmuuden vuoks se pistää ja kun Mel-2 muutenkin pistetään niin että 2 käsiin ja 5 kohdunkaulaan. Mutta mä ehkä tulen silti, kun talvella mennään kuitenkin tänne päin, niin samalla tarkistan tai tarkistan Usa:ssa. Miehellä jäljeellä vain 1 rokote, kaikki rokotet sille tulee käsiin, siks kun sillä ei ole eikä ollut muutoksia ja nyt kun se tarkisti niin vastaus nega, eli ei muutoksia missään, mutta Hpv veressä

[QUOTE="utelias";26377912]Saako kysyä, paljonko tulee hintaa tuolle hoidolle, kaikkine kuluineen? Siis matkat, lääkärit um.[/QUOTE]

4000 pesoa rokote

500 pesoa käynti

eli yhteensä jos minä ja mies niin rokote maksaa 400e, lääkärin käynti noin 7000pesoa, eli noin 350e.... eli todella edullinen hoito, kun kyseessä on iso asia:)

yhteensä mä ja mies 750e noin

Niin mulle vielä meijän Mexikolaiset kaverit kertoivat, jos joku halua tänne tulla hoitoon ja rahan kanssa ongelmia, he voivat ota asumaan kuukaudeks, siis auttaa, kunhan vaan ei paljon n.s mun tuttuja tulee:D, siks jos kiinnosta mä autan tai ME

[QUOTE="vieras";26378398]Moi Milanna!

Kävitkö jo siellä kampaajalla?
Minkälaiseen malliin päädyit ja koska saadaan nähdä häikäisevä lopputulos? :)
Osasiko ne käsitellä sun hiuksia?[/QUOTE]

Mua jo kysyttiin täällä:), mutta kun se mitä haluan on vaikea tehdä, siks annettiin uudeen ajan eli huomisek:)

Uusimmat

Yhteistyössä