Mistä kiesus tämä sairaan kova jano johtuu? rv 35

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko normia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko normia?

Vieras
Yöllä meni aivan kauheaan janoo 1,5l vettä ja nyt aamulla meni heti 0,5l ja jano on kokoajan:( Onko tämäkään nyt aivan normaalia? En siis ole eilen syönyt mitään kummallisen suolaista vaan lounaalla nötköttikeittoa ja iltapäivällä näkkileipää juustolla ja kahvia ja illalla jogurttia...joten ei pitäisi noiden janottaa. Juu, ja olen raskaana rv 35.
 
Ja sehän tuleekin ihan yhtäkkiä noilla viikoilla :D Voin kertoa että kyllä sitä vaan ihmistä joskus janottaa ilman mitään tautiakin jos ei ole päivällä muistanut juoda riittävästi.
 
no kyllä mä muistan päivällä juoda kun on pakko juoda kun kokoajan janottaa. Miten tommonen selvitetään? Mä olin neukalla perustarkastukses tiistaina ei siä mitään ihmeellistä ollu. Ei siis mitään sokereita pisus? Pitäisköhän mun nyt sitten soittaa sinne? Pisustako se diapetes selvitetään vai millä? kolmas raskaus on eikä ikään ole mitään ongelmia tuolla saralla ollut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kyllä mä muistan päivällä juoda kun on pakko juoda kun kokoajan janottaa. Miten tommonen selvitetään? Mä olin neukalla perustarkastukses tiistaina ei siä mitään ihmeellistä ollu. Ei siis mitään sokereita pisus? Pitäisköhän mun nyt sitten soittaa sinne? Pisustako se diapetes selvitetään vai millä? kolmas raskaus on eikä ikään ole mitään ongelmia tuolla saralla ollut...

Verensokerimittarilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sehän tuleekin ihan yhtäkkiä noilla viikoilla :D Voin kertoa että kyllä sitä vaan ihmistä joskus janottaa ilman mitään tautiakin jos ei ole päivällä muistanut juoda riittävästi.


Voi kuule ihan hyvin tullakin. Ei ole sidottu mihinkään tiettyyn raskausviikkoon milloin raskausdiabetes puhkeaa.
 
Sama juttu täällä, viikollla 36 mennään ja janottanut pari viikkoa.
Netistä luin, että tuo munuaiset käyvät nyt kovilla, kun puhdistavat elikkä oma elimistö tarvitsee sen veden ihan "huoltotoimiin".
 

Yhteistyössä