O
Onko normia?
Vieras
Yöllä meni aivan kauheaan janoo 1,5l vettä ja nyt aamulla meni heti 0,5l ja jano on kokoajan
Onko tämäkään nyt aivan normaalia? En siis ole eilen syönyt mitään kummallisen suolaista vaan lounaalla nötköttikeittoa ja iltapäivällä näkkileipää juustolla ja kahvia ja illalla jogurttia...joten ei pitäisi noiden janottaa. Juu, ja olen raskaana rv 35.