Mistä kohtuuhintaisia lastenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Köyhä

Vieras
Siis netistä tarkoitan. :-) En ole kroisos, mutta kolmelle lapselle olisi tarkoitus löytää jostain kivoja vaatteita. Täällä maalla ei tuota valikoimaa hirmusti ole.

Kiitän jo etukäteen!

Kiitos Sörhipöykerö! HM onkin ollut ihan hyvä jo usean vuoden ajan. Sieltä tekee edullisia ostoksia kyllä. Ellos on vähän turhan tyyris meikäläisen kukkarolle. :-) Jotain uutta tekisi nyt mieli kokeilla!

Ap kiittää vinkeistä ja kysäisee vielä josko joku tietäisi saako jostain netistä POP merkkisiä vaatteita? Näiotä olen kuullut laadukkaiksi kehuttavan. Mitä hintaluokkaa nuo ovat?

No mutta katsopa Huutiksen hintoja... Siellä maksetaan monesti jostain H&M:n rytkystä enemmän kuin uutena. :-O Musta on sinänsä hieno idea kierrättää vaatteita ja toivon menestystä tuolle Juliaana putiikillekin!

Saakos noita Mansikka-Marja vaatteita mistään isommissa koossa? Meillä olisi kanssa 8 vee Mansikka-Marja fani kotona, mutta kaikki nuo vaatteet on aina pientä kokoa...

Täällä meilläpäin ostan jonkin verran lastenvaatteita Vapaavalinnasta ja Halpahallista... vaatteet edullisia ja ovat kestäneet hyvin yhden lapsen käytön ja eteenpäin olen saanut myytyä kirpparilla eli jollekin ovat vielä kelvanneet. Ostin juuri pari hupparia 5e/ kpl ja samaan aikaan kappahallissa oli myynnissä 17e huppari. Alennusmyyntien aikaan voi tehdä tosi halpoja löytöjä mm. ihana my little paidat oli 3e kpl, miljoona kertaa pesty ja pientä nukka haituvaa vaan on ilmestynyt, painokuvat pysynyt kuin uusina.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Täällä meilläpäin ostan jonkin verran lastenvaatteita Vapaavalinnasta ja Halpahallista... vaatteet edullisia ja ovat kestäneet hyvin yhden lapsen käytön ja eteenpäin olen saanut myytyä kirpparilla eli jollekin ovat vielä kelvanneet. Ostin juuri pari hupparia 5e/ kpl ja samaan aikaan kappahallissa oli myynnissä 17e huppari. Alennusmyyntien aikaan voi tehdä tosi halpoja löytöjä mm. ihana my little paidat oli 3e kpl, miljoona kertaa pesty ja pientä nukka haituvaa vaan on ilmestynyt, painokuvat pysynyt kuin uusina.

sorry, olen sokea :(

Yhteistyössä