Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Herkästi sellaiset kotiäidit hyökkäävät työäitien kimppuun joilla ei ole työhistoriaa, ammattia eikä siltä kantilta tulevaisuutta töissä. Ei ole enää mahdollisuutta kouluttautua siihen unelma-ammattiin koska ei yksinkertaisesti pystytä tai jakseta. Sitä omaa valintaa on sitten puolustettava vaikka hyökkäämällä niiden kimppuun jotka on valinnu toisin.
Eihän näin tee kaikki kotiäidit vaan ne jotka on tavalla tai toisella pettyneitä omaan valintaansa.
Aika lailla samaa uumoilen itsekin.
Voi h****ti, että pistää vihaksi. Juu, provosoiduin. Et sitten itse uskaltanut tuota aloitukseen kirjoittaa vaan arvuuttelet niin kauan, että joku toinen sanoo sen puolestasi. Nyt on hyvä sitten kiillotella sädekehää, että en minä ole mitään sanonut, vaan tuo Helekuttihan sen sanoi.
Juu ja ihan vastaus tuohon kysymykseesi. Kotiäitien katkeruus ja tuomitseminen kumpuavat tasan siitä samasta syystä kuin vaikka kaikkien netissä keskustelevien, vasenkätisten tai vaikka L-kirjaimella alkavienkin tuomitseminen ja katkeruus. YLEISTÄMISESTÄ!
Enhän mä sanonut että minä sen enempää kuin niminerkki Helekuttikaan ollaan oikeassa. Kai sitä nyt uumoilla saa. Oikean vastauksen omalta kohdaltaan tietää vain ja ainoastaan jokainen kimppuuni hyökännyt kotiäiti sydämessään.