Mistä löydän naisellisen vartaloa myötäilevän tyylikkään talvitakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä kiitos

Vieras
Minulla on leveät hartiat sekä lantio ja kapea vyötärö. Näytän isolta läskiltä, jos takki on suoralinjainen, joten takin pitäisi olla vyötäröltä kapea. Saisi ulottua takapuolen yli, ehkä jopa polviin asti, jolloin sen kanssa voi pitää hamettakin. Huppu myös pitää olla.

Yhtään tyylikästä toppatakkia en ole nähnyt, joten takki saisi olla ennemmin jotain toista materiaalia. Kokoni on 36-38.

Ehkä jotain tämän tyylistä.

http://www.zalando.fi/vila-villakangastakki-musta-v1021h014-q00.html

Hinta saisi olla edullinen ja olisi kiva päästä myös sovittamaan takkia.

Mäkin olin tulossa suosittelemaan Zaraa! Kannattaa ainakin käydä sovittamassa jos pääsee.

Musta kyllä tuntuu, että kaikki kaupat on nykyään täynnä naisellisia toppatakkeja, ihan Seppälästä Anttilaan asti takit on lähinnä niitä.

Miten kuvittelit pärjätä talven yli pelkällä villakangas takilla ilman toppausta?? !

En ole ap, mutta villi veikkaus: hänellä on useampi takki.

Mulla ainakin on pari villakangastakkia töihin ja kaupunkimenoihin, vettä hylkivä toppis ulkoiluun, untuvatakki pakkasille ja kelsi kovimmille pakkasille.

Ja mäkään en ole nähnyt tyylikästä toppatakkia, vaikka omista toppiksistani periaatteessa tykkäänkin.

Et sä näytä isolta läskiltä, noilla kuvauksella sun kroppa on täydellinen.. Leveä lantio, kapea uuma. Näytät missä tahansa hyvältä. Korosta vyötäröä jollain pitkällä takilla niin muodot tulee ihanasti esiin!

Yhteistyössä