Mistä löysitte hyvän siivoojan kotiinne? (Hki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä kävi helmi kodinhoito vuoden verran. ihan tyytyväisiä oltiin ja kävisi vieläkin jos olisi varaa. nyt kun olen hoitovapaalla säästetään tästä.

meillä kävi sama tyttö joka kerta siivoomassa, mikä oli hyvä. siivosi meidän aineilla ja välineillä. aika huomaamaton oli jos olime kotona, mutta tosi tarkka. yritys ei ole halvin mahdollinen ja käyttää myös virolaisia työntekijöitä. meillä oli virolainen siivoja, mutta suomalaisiakin löytyy jos ei halua ulkomaalaista.

[QUOTE="sanni";27255972]meillä kävi helmi kodinhoito vuoden verran. ihan tyytyväisiä oltiin ja kävisi vieläkin jos olisi varaa. nyt kun olen hoitovapaalla säästetään tästä.

meillä kävi sama tyttö joka kerta siivoomassa, mikä oli hyvä. siivosi meidän aineilla ja välineillä. aika huomaamaton oli jos olime kotona, mutta tosi tarkka. yritys ei ole halvin mahdollinen ja käyttää myös virolaisia työntekijöitä. meillä oli virolainen siivoja, mutta suomalaisiakin löytyy jos ei halua ulkomaalaista.[/QUOTE]

Ei ole mitään väliä mistä on kotoisin jos on hyvä.
On varmaan mahdollista antaa avain jotta voi käydä kun olemme töissä?

Mikä nyt ei nykymaailmassa olisi laiskuutta kun moni asia on helpotettu rahalla saatavaksi? Joskus ihan fiksua helpottaa omaa arkea jos on siihen mahdollisuus.
Ostan mielelläni aikaa. ;)

Vaikka mulla on varaa se 100 € kk pistää siivojalle, niin en siltikään ottais. No, mutta meillä ei olekkaan monia muksuja pyörimässä jaloissa, eikä likasta ja sekasta usein :D

joo meillä oli toiveena, että joka kerta käy sama siivooja, koska silloin jälki on tasasempaa. ja oli ns. reissuvihko käytössä johon sai laittaa terveisiä jos olisi ollut jotain huomautettavaa, esim. että joka 5 kerta vaikka saunan putsaus tai kaakelien erikoisputsaus.

alkuun kävi ns. johtaja kotona kartoittamassa mitä halutaan ja minkä verran veisi aikaa ja mitä maksaa. meillä oli silloin kolmio joten olisiko mennyt 2,5h kerralla enintään. perussiivous ja lattioiden putsaus joka kerta myös. 2/krt kuussa oli siis siivous.

ja siivoojalla oli oma avain, joten ei tarvinnut olla ovea avaamassa. tästä on nyt 1,5v aikaa kun viimeksi meillä kävi siivooja, mutta luulisin että samat tavat ovat edelleen kyseisellä firmalla. muista ei ole kokemuksia.

Vaikka mulla on varaa se 100 € kk pistää siivojalle, niin en siltikään ottais. No, mutta meillä ei olekkaan monia muksuja pyörimässä jaloissa, eikä likasta ja sekasta usein :D

Okei kiva että sulla on varaa, miksi mua kiinnostaisi raha-asiasi?! :D

Meilläkin vain yksi lapsi ja siisti koti kun siivoillaan ahkerasti. Nyt saa joku muu tulla sen hoitamaan niin jää meilläkin aikaa enemmän. :) Ja mukavaahan se on voi että! :)

sen kun tietäis. äidillä kävi just siivooja joka jätti mm. ikkunaan raadut ja vessassa tutkaili lähinnä hajuvesipulloja.

että jos hyvän löytää niin kannattaa pitää kiinni.

Okei kiva että sulla on varaa, miksi mua kiinnostaisi raha-asiasi?! :D

Meilläkin vain yksi lapsi ja siisti koti kun siivoillaan ahkerasti. Nyt saa joku muu tulla sen hoitamaan niin jää meilläkin aikaa enemmän. :) Ja mukavaahan se on voi että! :)

Etkö sää just kirjottanut, että sulla on varaa palkata siivooja niin miksei? Mullako sitten ei saisi olla :D Siivootko asuntoa monia tunteja viikossa? Mahtaa teillä olla sittenkin likasta ja sekasta, kun menee paljon aikaa siivoomiseen..

Etkö sää just kirjottanut, että sulla on varaa palkata siivooja niin miksei? Mullako sitten ei saisi olla :D Siivootko asuntoa monia tunteja viikossa? Mahtaa teillä olla sittenkin likasta ja sekasta, kun menee paljon aikaa siivoomiseen..

Haluan tulla siivottuun kotiin ja helpottaa meidän arkea, siinäpä se. Ja kyllä meillä menee siivoukseen aikaa, en tiedä paljonko kun en ole laskenut. Pitää kyllä hoitaa imuroimiset, pyykit, pölyt ja tiskit jne. Ajatella miten saastaista. :D

Ma asun ihan yksin eika ole edes lemmikkielaimia ja silti mulla kay siivooja. Vaikka taman pienen kaksion siivoamiseen ei edes mene juurikaan aikaa.

Mulla olisi myos kokki, jos olisi siihen varaa. Valitettavasti ei ole.

[QUOTE="northern soul";27256256]Ma asun ihan yksin eika ole edes lemmikkielaimia ja silti mulla kay siivooja. Vaikka taman pienen kaksion siivoamiseen ei edes mene juurikaan aikaa.

Mulla olisi myos kokki, jos olisi siihen varaa. Valitettavasti ei ole.[/QUOTE]

Mulla olisi joku oma hieroja joka ilta ja aamu! Tai sellainen rapsuttaja! :D
No mieheni saa toimia tällaisena kun jaksaa. :rolleyes:

Meillä kans on käynyt siivoja. Oli ihana tunne tulla juuri siivottuun kotiin. Kyllä mäkin tykkään itse siivota, mutta kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa sitä on vaan niin paljon muuta tekemiustä kuin siivoaminen. Tällä hetkellä' meillä ei käy siivojaa kun kahgteen edelliseen firmaan ei oltu tyytyväisiä. Vinkkejä kans ottaisin vastaan hyvistä siivoojista. meillä on käynyt ekana Sivina, mut niiillä vaihtu työntekijät koko ajan ja jälki oli huonoa. Laskuttivat viidestä tunnista, mut välillä kun oltiin naapurissa leikkimässä se aika kun siivosivat niin huomattiin et kaksi työntekijää oli reilun puol tuntia meillä. Sit meillä oli Kotirinki, jonka laskutus perustuu neliöihin. Lopetettiin se kans kun oli tosi kallista. Meillä on paljon neliöitä, mut vähän tavaraa ja ei yhtään koriste-esineitä. Jälki vaihteli siivoojan mukaan ja aika paljon niillä oli suomea puhumattomia siivoojia. Pari kertaa kävi joku virolainen ja hänelle pystyi kertomaan mitä halutaan. Meillä kaverilla kans kävi samasta firmasta siivooja ja heillä on puolet vähemmän neliöitä ja siitä huolimatta se siivos niillä kauemmin. hänen mielestään siivous oli halpaa ja heille sattui hyvä siivooja.

Osaatteko suositella mitään firmaa? :)
Ollaan jo pitkään mietitty ja NYT kiitos tänne...

Tämä ei ole suositus, mutta pakko kertoa silti, kun oli aikoinaan niin hupaisa tapahtumaketju. PARAS siivoojista joka meillä on koskaan ollut oli siivooja, joka löysi meidät, emme me häntä. Lampsi sisään yhtenä lauantaian ja ilmoitti, jotta "Hei. Minun nimeni on XX ja minä olen miettinyt teidän tilannettanne ja tullut siihen tulokseen, että teillä on tarvetta siivoojalle. (Lapsia oli silloin 8 ja minä ja mies pyöritimme kumpikin omaa yritystämme) Haluatteko että käyn kahdesti viikossa neljän tunnin ajan vai joka arkiaamupäivä kahden tunnin ajan?"

:D

Tämä ei ole suositus, mutta pakko kertoa silti, kun oli aikoinaan niin hupaisa tapahtumaketju. PARAS siivoojista joka meillä on koskaan ollut oli siivooja, joka löysi meidät, emme me häntä. Lampsi sisään yhtenä lauantaian ja ilmoitti, jotta "Hei. Minun nimeni on XX ja minä olen miettinyt teidän tilannettanne ja tullut siihen tulokseen, että teillä on tarvetta siivoojalle. (Lapsia oli silloin 8 ja minä ja mies pyöritimme kumpikin omaa yritystämme) Haluatteko että käyn kahdesti viikossa neljän tunnin ajan vai joka arkiaamupäivä kahden tunnin ajan?"

:D

Kannattaa siis pitää ovet auki. :rolleyes:

Miksei näissä voi keskittyä aisaan? Yksi kysymys, miksei siihen vois vastata ja jättää turhat löpinät pois? Ketään ei kiinnosta onko jollain rahaa siivoojaan vai ei. Muutaman hyödyllisen viestin löysin, kiitos siitä.

Yhteistyössä