Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ny, mut kyllä mahtaa olla laiskuutta jos ei jaksa itse siivotaMää en antais kenenkään vieraan tulla mun ihanaa kotia siivoo.
Mikä nyt ei nykymaailmassa olisi laiskuutta kun moni asia on helpotettu rahalla saatavaksi? Joskus ihan fiksua helpottaa omaa arkea jos on siihen mahdollisuus.
Ostan mielelläni aikaa.![]()
ny, mut kyllä mahtaa olla laiskuutta jos ei jaksa itse siivotaMää en antais kenenkään vieraan tulla mun ihanaa kotia siivoo.
Vaikka mulla on varaa se 100 kk pistää siivojalle, niin en siltikään ottais. No, mutta meillä ei olekkaan monia muksuja pyörimässä jaloissa, eikä likasta ja sekasta usein![]()
Okei kiva että sulla on varaa, miksi mua kiinnostaisi raha-asiasi?!
Meilläkin vain yksi lapsi ja siisti koti kun siivoillaan ahkerasti. Nyt saa joku muu tulla sen hoitamaan niin jää meilläkin aikaa enemmän.Ja mukavaahan se on voi että!
![]()
Etkö sää just kirjottanut, että sulla on varaa palkata siivooja niin miksei? Mullako sitten ei saisi ollaSiivootko asuntoa monia tunteja viikossa? Mahtaa teillä olla sittenkin likasta ja sekasta, kun menee paljon aikaa siivoomiseen..
Osaatteko suositella mitään firmaa?
Ollaan jo pitkään mietitty ja NYT kiitos tänne...
Tämä ei ole suositus, mutta pakko kertoa silti, kun oli aikoinaan niin hupaisa tapahtumaketju. PARAS siivoojista joka meillä on koskaan ollut oli siivooja, joka löysi meidät, emme me häntä. Lampsi sisään yhtenä lauantaian ja ilmoitti, jotta "Hei. Minun nimeni on XX ja minä olen miettinyt teidän tilannettanne ja tullut siihen tulokseen, että teillä on tarvetta siivoojalle. (Lapsia oli silloin 8 ja minä ja mies pyöritimme kumpikin omaa yritystämme) Haluatteko että käyn kahdesti viikossa neljän tunnin ajan vai joka arkiaamupäivä kahden tunnin ajan?"
![]()