Mistä lyhyt ja ytimekäs synnärilaukku ohje?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hetitulihuti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainiin minkä kokoset bodyt ja muut olette ottaneet mukaan?

Meillä oli 50cm.. ja vaikka lapsi oli sen 50cm pitkä,ne vaatteet näytti järjettömän isoilta.. oli aika hoikka tapaus (2,8kg) niin se varmaan vaikutti.

ps. Mä aikanaan kirjotin lapulle tärkeimmät mitä piti ottaa mukaan ja lappu jääkaapin oveen. Sanoin miehelle että sit jos mulle "tapahtuu jotain enkä voi ite pakata" niin osaa sitten katsoa siitä.. Mulla siis vauva oli loppuun asti tosi ylhäällä niin oli riski että jos vedet menee niin en sais liikkua sen jälkeen..

Niinkun nimenikin hetitulihuti.. aloin nyt vasta miettimään onko mulla ostettuna noin pientä vaatetta :D Oon tainnu ostella suurimmaks osaks 62cm vaatetusta xD
Täytyykin vähän penkoa kaappeja nytku energiaa piisaa, kun ei näillä helteillä pysty nukkumaan.

Onks muille käynyt näin ajattelemattomasti vai olenko yksin ihan tumpelo? :D

Jenis: Niin mä ajattelinki, toivottavasti oon muistanut ostaa ihan ekoille päiville noita pienempiä, nyt ei meinaan tuu mieleen..

Oih, tuleekohan mulle ny vauvakuume vaikka vannoin ettei enää ikinä :D

Äitiyspakkauksessa ei taida ainakaan olla mitään noin pientä, mutta muutaman bodyn ja potkarit mä taisin ite kesävauvalle hommata. Ei tosin käytetty ku bodyjä sitten, kun oli tosi lämmin ja vauva oli muutenkin lähinnä liinassa. Mutta niillä parilla bodyllä ihan pärjäiltiin, mun vauvat kun ei oo puklailleet onneksi juurikaan :D Ja saahan niitä kamppeita sitten kaupasta lisää, jos näyttää ettei riitä.

Yhteistyössä