mistä mä tiedän onko mun puhelimessa netti yhteys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puhx2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puhx2

Vieras
mulla on kaksi puhelinta enkä tiiä onko niissä sellasta ja nyt tarttis olla.Toisessa ei ole aika varmana mutta onkohan toisessa...mistä sen tarkistaa..? ostaessani puhelimia en ole kysynyt sellasia kun ei ollut tarvetta mutta nyt olis.

Kokeile kirjautua nettiin, mutta jos et ole ottanut datapakettia, niin varaudu sitten laskuun, joka saattaa yllättää ;) Operaattorille kun soitat samantien, niin saat kännykkään datapaketin, jolloin sulla on kiinteä kk-maksu.

Mikä operaattori sulla on? Nettiyhteys maksaa ja siihen voi laittaa kokonaan estonkin, ettei nettiin pääse. Jos puhelin on tekniikaltaan sellanen, että sillä pääsee nettiin, niin tuo on operaattorista kiinni. Soita aspaan ja kysy sieltä. Muuten datapaketti kannattaa ottaa- yksittäisistä nettikäynneistä tulee ihan sikakauheat laskut

Jos sä tarkoitat sitä, että kuuluuko sun puhelinliittymään mobiililaajakaista, niin se näkyy puhelinlaskustasi.

Jos taas tarkoitat sitä, että onko puhelimellasi ylipäänsä mahdollista surffailla netissä, niin riippuu puhelimesi mallista. Todennäköisesti kyllä, ellei kyseessä ole todella vanha luuri.

• Tykkää
Reactions: Keep it simple

Yhteistyössä