Mistä mulle tossut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla on lammasnahkset tossut eikä jalat palele missään. Karva on sisäpuolella. Äitee osti jostaoin pikkuputiikista.

Mulla on kans joskus aikoinaan ollut sellaiset... siis jotain 15 vuotta sitten :snotty: Mistähän sellaiset löytyisi, ne olis varmaan hyvät =)

nykyisin on sellaista ainetta saatavilla että villasukkiin saa tehtyä itse liukuesteet. on valmiina sen tyyliset ku lasten liukuesteet sukissa. sitä en tiedä onko kuinka kestävät sukanpohjassa. itse ajattelin kokeilla kun villasukkia pidän tosi paljon ja meilläkin on parkettilatiat. en vai ole vielä ehtinyt ostaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja saimaarannan äippä:
nykyisin on sellaista ainetta saatavilla että villasukkiin saa tehtyä itse liukuesteet. on valmiina sen tyyliset ku lasten liukuesteet sukissa. sitä en tiedä onko kuinka kestävät sukanpohjassa. itse ajattelin kokeilla kun villasukkia pidän tosi paljon ja meilläkin on parkettilatiat. en vai ole vielä ehtinyt ostaa sitä.

Mielenkiintoista :) Tosin täältä tuppukylästä ei tuollaisia aineita ihan tasavarmaan löydy :kieh: Eikä mulla kyllä ole villasukkiakaan :(

mie löysin ihan sattumalta meidän tuppukylästä sellaista mut meillä onkin tosi hyvä käsityöliike täällä. muuten tarjoutuisin neuloo siulle villasukat mut ehdin aloittaa just poitsulle villapaidan mitä odottaa kovin se pitää saada ensin valmiiksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
mie löysin ihan sattumalta meidän tuppukylästä sellaista mut meillä onkin tosi hyvä käsityöliike täällä. muuten tarjoutuisin neuloo siulle villasukat mut ehdin aloittaa just poitsulle villapaidan mitä odottaa kovin se pitää saada ensin valmiiksi. :)

Kiitos ajatuksesta :)

Yhteistyössä