Mistä nettikaupasta tarhatossut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukko

Jäsen
04.06.2007
290
0
16
Kun en haluais pojalle ostaa niitä tavallisia sinisiä tossuja, mitä joka paikassa on myynnissä. Niin että olisko jollain tiedossa joku nettiputiikki, mistä vois löytää vähän erilaisia tossuja?

Ne perinteiset ovat kaikkein parhaimpia tai sitten jos erikoisia haluat niin reiskat.
Ne pehmeät eläin tms. tossut menevät huonoksi tosi nopeaan ja ovat kömpelöt.

Joo, en mä mitään ihmeellistä halua, oon vaan joskus jollain lapsella nähny sellaset raidalliset joissa oli vähän pitempi varsi kuin noissa perinteisissä. Ja kun en sinisiä halua!! =) Tampereelta en oo muita löytäny..

Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:
Joo, en mä mitään ihmeellistä halua, oon vaan joskus jollain lapsella nähny sellaset raidalliset joissa oli vähän pitempi varsi kuin noissa perinteisissä. Ja kun en sinisiä halua!! =) Tampereelta en oo muita löytäny..

no cittarissa oon nähnyt tommosia :)
ootko huuto.net:stä katsonut?

sellaisia nahkaisia tossuja myydään, pitää vaan hiukan pähkäillä millä sivustolla niitä oikein oli.. nahkaisia, missä on joku kiva kuvio eri värisillä nahan paloilla tehtynä..tosi hyvä laatuiset, hiukan tietysti kalliimmat, mut hienot ja hyvät..

Jostain lindexistä tai h&m:tä saa kivoja pidempi vartisia tossuja...
En muista kumpi liike mutta meillä on kestänyt ainakin hyvin ja ollut muksun mielestä paremmat kuin perinteiset nahkatossut.

Yhteistyössä