Mistä Oulussa imetysliivejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tarvitsisin hyvä imetysliivit. Mistähän niitä nykyään voisi Oulusta ostaa? Hennesin ja Kappahlin liivit olen todennut surkeiksi, eli ei niitä enää kiitos.

[QUOTE="a p";24333574]Eipä saa Changea Oulusta, enkä taida enää ehtiä Rovaniemelle.[/QUOTE]

Saahan sen tuon nettikaupan kautta... :whistle:

Niin ja mitä meinaat ehtimisellä? Ootko vielä raskaana?

Jos, niin kantsis ehkä odottaa kunnon liivien hommaamisen kanssa, et maito on noussut. Ostat kunnon liivit vasta sit, kun on pari viikkoa imettäny, siihen asti vähän venyvillä ja paukkuvammilla malleilla. ...ei tulis väärää kokoa ja hukkaostoksia, jos vaikka tissit pullahtaakin...

Viimeksi muokattu:
Nimenomaan haluan sovittaa ennen ostopäätöstä. Olen raskaana ja haluan ostaa liivit ennen synnytystä ihan sillä että tarvitsen ne jo sairaalassa ja juuri niihin kipeisiin maidonnousupäiviin haluan hyvät ja tukevat, mutta pehmeät liivit.

suosittelisin Bravadon body seamless liivjä, niinssä ei ole kaaritukia, mukautuvat ritoihin, vaikka niiden koko ensipäivinä vaihtelisi.. Tosin en osaa sanoa, onko oulussa niitä myynnissä..

Mulla on Anitan liivejä, yökäyttöön Bravadon yöliivi (on mukava ja tissin kokovaihtelu ei tuota ongelmia) jota voi toki päivälläki pitää, ja sit on yhet Triumphin imetysliivit, paljo halvemmat ku nuo toiset mutta oon tykänny että on mukavammat ja pehmeämmät ku Anitan liivit.

Meinaan tällä että hyvät voi löytää ihan vaikka prismasta tai cittarista tai kärkkäiseltä...

Yhteistyössä