Mistä pientä lisätienestiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Köyhä

Vieras
Mies lomautettuna joka toinen viikko, mä kotihoidontuella. Ei ollut rahaa liikaa ennen lomautuksiakaan mutta nyt alkaa olla paniikkitilanne kohta. Mistä voisi näinä aikoina saada pientä lisätienestiä? Mielellään pimeänä, niin syntistä kuin se onkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Huutonettiin tavaraa myyntiin

Tätä suosittelen minäkin. Ihmiset siis oikeesti ostaa sellaistakin, jolle en luulisi olevan käyttöä.

On tarkoitus laittaakin. Kunhan ehditään siivoamaan varasto ja tutkimaan mitä kaikkea voisi sieltä vielä hävittää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etsi tältä palstalta niitä käytettyjen alushuosujen myyntijuttuja, niistä löytyy hyviä vinkkejä.

Käytettyjen alkkarien myyntiä??? No mun loppuunvedettyjä mummosloggeja ei kyllä kukaan osta, enkä kyllä itse ostaisi käytettyjä alkkareita, yöks.

Kyllä vaan ahdistaa tää rahatilanne!!
Paria isompaa laskua jouduttiin siirtämään kuun alussa nyt puoleen väliin kuuta,mutta nyt tulikin huono tili miehelle eikä saadakkaan maksettua taaskaan kaikkia! :( Jos onnistuis sähkölaskusta maksamaan vain puolet,nii rahaa jäis alle 50eur lapsilisiin asti ja sittenpä taasen odottaa puolentoista tonnin edestä laskuja,kun lainanlyhennyskin on ...
Hitto tätä kituuttamista!Ja stressiä!!! Onneks sentäs kesäks pääsin kuukaudeks töihin..se tosin auta tähän hätään :(

öljyhieronnasta saapi 100eur puol tuntii...
ja normi seksistä 100-300euroa puol tuntiii...verottamana...
eikä tarvi olla edes läheskään missi...norm/ pulukkakin kelpaa...

Yhteistyössä