M
Mistä mä saan rahat?
Vieras
Vanha istuin hajonnut on jo 6v vanhakin ja nyt tarviis hankkia ehjä tilalle.
Eikä tarvii taas alottaa että myy pesääs.
Eikä tarvii taas alottaa että myy pesääs.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja daa:No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja daa:No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
![]()
Kkh:lla olen.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olisko mummoa tms.sukulaista joka auttaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja daa:No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja daa:No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
![]()
Kodinhoitotuella siis...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Olisko mummoa tms.sukulaista joka auttaisi?
Ajattelinki jos pyytäis jokaselt sukulaiselt vaik vähän niin sais rahan kasaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja daa:No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
![]()
Kodinhoitotuella siis...
Mikä se semmoinen tuki on?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Meillä ollaan köyhiä vain mies töissä mut mummo ostaa vaipat,usein vaatetta,vauvan ruuat,nannit yms.niin hyvin pärjätään.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja daa:No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
![]()
Kodinhoitotuella siis...
Mikä se semmoinen tuki on?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Meillä ollaan köyhiä vain mies töissä mut mummo ostaa vaipat,usein vaatetta,vauvan ruuat,nannit yms.niin hyvin pärjätään.