Mistä rahat turvaistumeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mistä mä saan rahat?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Olisko mummoa tms.sukulaista joka auttaisi?

Ajattelinki jos pyytäis jokaselt sukulaiselt vaik vähän niin sais rahan kasaan.

Kyllä menis meillä sukulaiseen välit poikki jos tollaseen alkais!
Mä en käsitä että sukulaisten pitäis ostaa mun muksulle tavaroita,lahjat kyllä jouluna ja synttärinä ymmärrän mutta että muulloinkin niin ei...!
:headwall:

Kattele lähikirpparit ja joihinkin kirppareihin saa jättää numeronsa jos kyseistä tavaraa tulee niin soittavat tai sitte pyydät sukulaisilta rahaa ja ostat halvimman mahdollisen. Mut käytettynä voi kyllä löytää. Miksi et laita tänne kirpputori-palstalle ilmoitusta? Vai eikö kelpaa vanha ja kulunut?? Sitten en kyllä sua sympatisoi...

Käytettynä voi saada ilmaiseksikin. Ite saan kaukalon kaverilta maksutta, istuimen kollegalta muutamalla kympillä. Hulluhan se on joka sellaisen uutena täydellä hinnalla ostaa ;)

Mannerheimin lastensuojeluliitolta on ainakin joskus voinut lainata turvakaukaloita/istuimia.

Meillä ollaan köyhiä vain mies töissä mut mummo ostaa vaipat,usein vaatetta,vauvan ruuat,nannit yms.niin hyvin pärjätään.

kirpparit ? tarvitteko paljonkin? voisiko se olla käytetty? entä osamaksu?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
No mistä nyt rahaa yleensä saa mihinkään muuhunkaan...?
:o

Kkh:lla olen.

Kodinhoitotuella siis...

Mikä se semmoinen tuki on?

Se on sitä rahaa, jota maksetaan siivoamisesta.

Mutta vakavasti siis: sukulaisilta avustusta/kavereilta lainaan/MLL:ltä vuokralle/osamaksulla. Onhan noita keinoja.

Meillä ollaan köyhiä vain mies töissä mut mummo ostaa vaipat,usein vaatetta,vauvan ruuat,nannit yms.niin hyvin pärjätään.

No jo on toikin...:o
Ja mummo suostuu tohon mukisematta? -vaikee uskoo

Sinäkän se varsinainen elätti ole,et sitte ole ajatellu töihin mennä ja antaa lasta mummolle kasvatiks??

Voi ei, onko teillä kaikilla tosiaan jemmassa rahaa jokaista omistamaanne tavaraa varten jos hajoaa yllättäen??

Ymmärrän, että joillakin on enemmän kuin tiukkaa, enkä ymmärrä mitä se tähän kuuluu jos on varaa autoon ja vakuutuksiin niin sitten pitäisi olla varaa yllättäen istuimeenkin. Kaikilla se raha ei kasva puussa.

Enpä myöskään oikeen keksi muuta kuin myydä jotain vaatetta ym. tavaraa kirppiksellä mikä on ylimääräistä tai pieneksi jäänyttä ja kysäistä justiis esim. isovanhemmilta, vaikka se saattaa nololta tuntuakin!

Yhteistyössä