Mistä saa parasta pitsaa Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alicia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä kokoinen tuo 12? pizza on. Meillä tolla hinnalla saa jättipizzan, normaali on 7-8,5 euroa. Kyllähän noi ulkomaalaisten pizzat ovat parhaita, kotipizzaan päin en edes vilkaise.

12? on paljon. Parasta paikkaa, en voi sanoo ku en kovin monessa pizzeriassa ole käynyt :D Omasta kaupungista haen pitsat aina sen mukaan, mitä tekee mieli. Niissä kun on paljonki eroja, esim. kana on ihan erilaista monessakin paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minkä kokoinen tuo 12? pizza on. Meillä tolla hinnalla saa jättipizzan, normaali on 7-8,5 euroa. Kyllähän noi ulkomaalaisten pizzat ovat parhaita, kotipizzaan päin en edes vilkaise.

normaali kokoinen pitsa.

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Iskenderistä Varkaudesta saa Suomen parasta pitsaa hintaan 6,50 ?. 12 ? tuntuu kyllä melkoiselta kiskonnalta! Itse en noin paljon pizzasta maksaisi!

Täys peesi. Myös kebabit on Suomen ykkösluokkaa...

Hmm, mä vaan jostain syystä tykkään kotipizzan tekeleistä, sekä Pizza Hutin että PizzaTaxin...riippuu vähän mielialasta mistä tulee milloinkin haettua.
Mutta jos mennään ihan ravintolaan niin Helsingissä on italialainen ravintola Rodolfo josta saa tosi hyvää pizzaa...ja kaikkea muutakin italialaista ruokaa. :whistle:

mä tykkäsin et virgin oil companyssa helsingissä, samoin la famigliassa oli hyviä pitsoja ja sit tampereella sen plevan vieressä oleva italialainen.. en muista nimeä.

hyvästä pitsasta 12 euroa ei ole paljon. mut sellasesta perus rasvajuustoletusta on liikaa.

Yhteistyössä