Mistä saa parasta pitsaa Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alicia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma harmaana:
Valtimolla seiskassa tietysti!! P-Karjalassa. Sehän on telkkarissakin todettu. XD

Hyi vit**!!! Oli ihan paskat pitsat. Kalliit ja mauttomat ja ihan älyttömän surkea palvelu. Ei enää ikinä Seiskaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
loimaan ankkuripaikka, edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen =)
ja on se 12e aika paljon juu.. =)
Ai katos, asutko säkin täällä :D

en, mut oon kotosin =)

Ok. Mä taas en ole kotosin mut nykyään asun.

:D

Kotiinkannetuista Adios Alanya tekee hyvää, 6-8e. Kotipitsan pitsat järkyttävän köyhiä ja pieniä lättyjä. Pizzataxit mauttomia. Stadissa siis näin. Ravintoloissa en pitsaa tilaa, ainoastaan kotiinkuljetuksena.

Virgin Oil Co:sta saa ihan ykköspitsat :p

Heiän pitsoistaan kaikkein paras on Contadina Imperiale, maksaa 13,90 mutta sen maksaa mielellään.

Peruspitserian pitsasta en maksa yheksää euroa enempää :|

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Iskenderistä Varkaudesta saa Suomen parasta pitsaa hintaan 6,50 ?. 12 ? tuntuu kyllä melkoiselta kiskonnalta! Itse en noin paljon pizzasta maksaisi!

oho varkautelaisia linjoilla. Olen myös kuullut että iskender varkaudessa tekee hyvä ruuat

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Iskenderistä Varkaudesta saa Suomen parasta pitsaa hintaan 6,50 ?. 12 ? tuntuu kyllä melkoiselta kiskonnalta! Itse en noin paljon pizzasta maksaisi!

peesi ikävä on näitä kun ollaan pois muutettu viime vuonna ja uudessa paikkakunnassa haettiin kerran yhdestä paikkaa ja ikävä tuli näitä pitsoja

Yhteistyössä