Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai katos, asutko säkin täälläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:loimaan ankkuripaikka, edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen =)
ja on se 12e aika paljon juu.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai katos, asutko säkin täälläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:loimaan ankkuripaikka, edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen =)
ja on se 12e aika paljon juu.. =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai katos, asutko säkin täälläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:loimaan ankkuripaikka, edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen =)
en, mut oon kotosin =)
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma harmaana:Valtimolla seiskassa tietysti!! P-Karjalassa. Sehän on telkkarissakin todettu. XD
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai katos, asutko säkin täälläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:loimaan ankkuripaikka, edelleen, kaikkien näiden vuosien jälkeen =)
en, mut oon kotosin =)
Ok. Mä taas en ole kotosin mut nykyään asun.
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Iskenderistä Varkaudesta saa Suomen parasta pitsaa hintaan 6,50 ?. 12 ? tuntuu kyllä melkoiselta kiskonnalta! Itse en noin paljon pizzasta maksaisi!
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Iskenderistä Varkaudesta saa Suomen parasta pitsaa hintaan 6,50 ?. 12 ? tuntuu kyllä melkoiselta kiskonnalta! Itse en noin paljon pizzasta maksaisi!
Peesailen. Ei oo vielä tullut vastaan Denniksen voittanutta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Turun Dennis on edelleen paras!