Mistä saitte ennen tietoa??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janskum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

janskum

Jäsen
24.09.2006
462
0
16
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä teiltä tällanen kyssäri:
Täältä kysytään kaikenlaista, välillä oikeesti jopa ihan itsestäänselviäkin ja tosi typeriä asioita, niin on tullut jo monta kertaa mieleen,että miten ihmeessä te, tai kukaan muu on osannut ennen tätä palstaa tehdä mitään asioita oikein?? :D
Onko niin, että nuoremmat äidit eivät muka oikeesti tiedä asioita, vai ihan huvin vuoksiko täällä kysellään asioita, jotka on ihan itestään selviä juttuja ??
Hauskaahan niitä hassuja kysymyksiä on lukea aina välillä, mutta joskus tulee mieleen, onko ihmiset oikeesti nykyään näin uusavuttomia :whistle:
Ihan hyvällä tätä kysyn, älkää nyt vaan hermostuko ;)

Ite tein esim.esitelmät rehellisesti kirjastossa istuen ja käsin kirjottaen netin sijaan. Eli kirjoista, tutuilta ym. Tosin, edelleenkää en uskalla kysellä täältä mitään "vakavisa" kysymyksiä ku vastauksiin en kuitenkaan luottais..

Älähän nyt, ei kaikki osaa kaikkea. Mä opin esimerkiksi viikko sitten tekemään kaurapuuroa, ikää kuitenkin melkein kolmekymmentä.

Ne asiat mitkä on pakko tehdä opetteli vaikka sit vaikeimman kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja janskum:
miten ihmeessä te, tai kukaan muu on osannut ennen tätä palstaa tehdä mitään asioita oikein?? :D

Tuota, itse asiassa oli monta asiaa, joita ei tiennyt tehneensä väärin. ;) Imetys, kiinteiden aloitus, suhteet sukulaisiin, kotitöiden jakaminen, lasten kotonahoitaminen/päivähoito.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja janskum:
miten ihmeessä te, tai kukaan muu on osannut ennen tätä palstaa tehdä mitään asioita oikein?? :D

Tuota, itse asiassa oli monta asiaa, joita ei tiennyt tehneensä väärin. ;) Imetys, kiinteiden aloitus, suhteet sukulaisiin, kotitöiden jakaminen, lasten kotonahoitaminen/päivähoito.

nii-in, ittekkin oon kyllä huomannut tätä palstaa lukiessa tehneeni lähes kaiken väärin silloin kun lapset on olleet pieniä.. :D
No, ehkä oli hyvä,e ttä silloin kun noi vanhemmat lapset olivat vauvoja( melkein 18v ja 17v) tällaista palstaa ei ollut.... :whistle: ;)

En kyllä tiedä miten ennen nettiä selvittiin :) Mä ainakin käytän sitä niin moneen asiaan enkä mielestäni ole uusavuton. Päinvastoin, ihan hyvän maalaisjärjen ja ongelmaratkaisukyvyn omaan.

Käytin yleensä maalaisjärkeäni. Naapurissa asui 12 vuotta sitten yksi uusiavuton, joka soitti aina kaverilleen, joka oli perhepäivähoitaja, kun tuli joku ongelma lapsen kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja netti-ihme:
En kyllä tiedä miten ennen nettiä selvittiin :) Mä ainakin käytän sitä niin moneen asiaan enkä mielestäni ole uusavuton. Päinvastoin, ihan hyvän maalaisjärjen ja ongelmaratkaisukyvyn omaan.

Joo, kyllä netti on tosi hyvä juttu, ja itsekkin hoidan tosi paljon asioita tämän kautta, lähinnä vaan tämänkin palstan puheenaiheet aina välillä hymyilyttää...ja uskon kyllä,että jokaisella on maalaisjärkeä niin paljon,e ttä oikeasti selviytyy omasta elämästä ilman tätäkin palstaa... ;)

Juu mä olen kanssa miettinyt monesti, että miten selvisin tuon esikoisen vauva-ajan kun mulla ei ollut nettiä! Ja olin kaiken lisäks yh, enkä tiennyt että yksinhuoltajat on säälittäviä pummeja, vaan olin vain tietämättömän onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Mutta onneksi mä tuon kuopuksen kanssa osaan olla parempi äiti, kun mä voin aina etsiä vastauksen kaikkiin ongelmiin netistä :D.

Yhteistyössä