mistä sanat lasten lauluu pieni punainen auto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piene punaisen auton etsiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piene punaisen auton etsiä

Vieras
Mistä löydän sanat vanhaan lasten lauluu nimeltä: Pieni punainen auto? Laulu menee jotenkin näin: Isä uuden auton osti se olikai perjantai ja heti huomas seikan sen tää auto ei oo tavallinen ... jossain vaiheessa lauletaan jotenkin näin että meillä on pieni punainen auto ja lensi yli risteyksen. En muista sanoja kunnolla joten mistä löydän sanat ja laulu? Olisi mukava kuulla laulu mutta mistä sen löydän joten auttakaa jos jokin tietää.

Mistä löydän sanat vanhaan lasten lauluu nimeltä: Pieni punainen auto? Laulu menee jotenkin näin: Isä uuden auton osti se olikai perjantai ja heti huomas seikan sen tää auto ei oo tavallinen ... jossain vaiheessa lauletaan jotenkin näin että meillä on pieni punainen auto ja lensi yli risteyksen. En muista sanoja kunnolla joten mistä löydän sanat ja laulu? Olisi mukava kuulla laulu mutta mistä sen löydän joten auttakaa jos jokin tietää.

Olen itse etsinyt tätä jo vuosia. Siinä oli kai mieslaulaja. "Meillä on pieni punainen auto ja se pystyy melkein mihin vaan, se lentää pyörii paikallaan ja merenpohjaan sukeltaa." oli mun mielestä kertosäe. Se oli mun lemppari biisi muksuna.