0
080808
Vieras
Olen toisella kierroksella eli 7 vuoden avioliitto ja kivulias avioero takana. Nyt meillä on söpö uusperhe, mulla lapsia, miehellä ei. Nyt kaikki tutut kyselee ja vihjailee että koskas me tehdään yhteinen, koska naimisiin ja silleen. Pari vuotta ollaan nyt oltu yhdessä, kaikki on hyvin, sovimme todella hyvin yhteen henkisesti, arki rullaa ja on helppoa ja seksi on mahtavaa. Mutta silti, minä kiittämätön paskapää, poden kamalaa ahdistusta siitä ajatuksesta että tässä se nyt on, loppuelämä valmiiksi mietitty. En edes tiedä mitä haluan, haluanko kaiken sen avioliitto/vauva/happyhappyjoyjoy-meiningin uudestaan. Been there, done that.
Vai onko tämä vaan jokin outo kapinavaihe: erosin, itsenäistyin, ns. löysin itseni ja nyt pelkään kuollakseni että mut taas kahlitaan ja kadotan itseni taas. Tiedän että tekstini vaikuttaa varmasti siltä että luen vaan liikaa naistenlehtiä ja siksi vatvon turhia asioita mutta kovasti tämä kriisi vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämään. En halua ett päädyn johonkin hätiköityyn ratkaisuun ja onnistun (taas) järkyttämään lasten perusturvallisuuden tunnetta omilla valinnoillani. Koska se on yksinkertaisesti vaan väärin.
Onko kellään mitään elämänviisauksia jaettavana? Samatapaisia kokemuksia?
Vai onko tämä vaan jokin outo kapinavaihe: erosin, itsenäistyin, ns. löysin itseni ja nyt pelkään kuollakseni että mut taas kahlitaan ja kadotan itseni taas. Tiedän että tekstini vaikuttaa varmasti siltä että luen vaan liikaa naistenlehtiä ja siksi vatvon turhia asioita mutta kovasti tämä kriisi vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämään. En halua ett päädyn johonkin hätiköityyn ratkaisuun ja onnistun (taas) järkyttämään lasten perusturvallisuuden tunnetta omilla valinnoillani. Koska se on yksinkertaisesti vaan väärin.
Onko kellään mitään elämänviisauksia jaettavana? Samatapaisia kokemuksia?