Mistä tämä johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siskoni on 20v ja minä olen 31v. Siskoni mitat ovat 170cm/55kg ja minun 167cm/55kg. Minulla on kolme lasta, siskollani ei lapsia vielä ole. Minulta löytyy tissit, siskoltani ei. (Mulla kuppikoko siinä B/C)

Minä olen harrastanut ihan lapsesta asti urheilua aktiivisesti paitsi nyt pikkulapsivaiheessa se oli enemmän hyötyliikunnan ja kävelyn muodossa. Sittemmin taas aloittanut aktiivisemmin jumppasalilla käynnin. Siskoni on vasta nyt asiasta innostunut, hän ei lapsena harrastanut.

AINA kaikki sukulaiset ja muut päivittelee miten hoikka siskoni on. Kukaan ei koskaan päivittele minun hoikkuuttani. Tai no siis kyllä minä siitä kuulen jostain kavereiden ja miehen taholta (monen mielestä olen liian laiha) mutta siis sukulaisten kesken kaikki pölisee aina vain siskostani.

Enkä siis tarkoita, että tarvitsisin päivittelyä siitä miten hoikka olen vaan että ihmettelen mistä tämä ero tulee. Ollaan kuitenkin likimain käytännössä samankokoiset, mutta siskoani pidetään ruipelona ja minua taas ei.

Jos on hoikka, mutta muodokas niin katse kiinnittyyy ennemmin muotoihin kuin hoikkuuteen. Jollei ole muotoja niin laihuus korostuu.

näinpä. Mulla ja siskolla oli tilanne sama joskus ennen kuin mulla oli lapsia. Silti esimerkiksi äitimme tarjoili omia vaatteitaan minulle, mutta ei siskolleni! Ja monesti minulle mainittiin, siitä että eihän siskoni vaatteet voi minulle mahtua... Vaikka kumpikin meistä oli tuolloin yhtä laihoja. Minä 166, sisko 167 ja kiloja kummallakin 48. Käytettiin aina toistemme vaatteita. :)

Nykyään painan jo 55 kiloa, punttia nostamalla paino noussut. Nykyäänhän mulla on ihan valtavan leveä pjerse äitini mielestä. :D

[QUOTE="juup";22927003]näinpä. Mulla ja siskolla oli tilanne sama joskus ennen kuin mulla oli lapsia. Silti esimerkiksi äitimme tarjoili omia vaatteitaan minulle, mutta ei siskolleni! Ja monesti minulle mainittiin, siitä että eihän siskoni vaatteet voi minulle mahtua... Vaikka kumpikin meistä oli tuolloin yhtä laihoja. Minä 166, sisko 167 ja kiloja kummallakin 48. Käytettiin aina toistemme vaatteita. :)

Nykyään painan jo 55 kiloa, punttia nostamalla paino noussut. Nykyäänhän mulla on ihan valtavan leveä pjerse äitini mielestä. :D[/QUOTE]

Me myös lainataan vaatteita. Ainoastaan jotkut joustamattomat juhlamekot tai ylipäätään yläosat, jos ei jousta niin ei mene mulle rintojen takia. Toisaalta ihan ehdottomasti mieluummin pidän nämä rintani ja siskoni kovasti toivoisi itselleen sellaisia. No eiköhän hän saakin lasten myötä joskus. :)

Yhteistyössä