Mistä tarjota jäätelöä isolle joukolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jepulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jepulis

Vieras
Vieraita tulossa 25, aikuisia ja lapsia. Tarjoan jäätelöannoksia, mallia kokoa itse aineksista haluamasi. Noin isolle joukolle mulla ei oo jälkkärikulhoja, joten pakko tyytyä kertakäyttöiseen tms.

Joten saisiko ehdotuksia, mistä muusta jäätelöä voisi syödä kuin kertakäyttölautasesta (joka on aika iso ja sysiruma kuvioista huolimatta).

Kahvimukeista (ei niistä sormustimenkokoisista, vaan arkimukeista!), mariskooleista, syviltä lautasilta, jälkiruokakulhoista jne. Eihän kaikilla vissiin tarvitse olla samanlaista? Jos annos on "kokoa itse", niin eikö tarjoiluastiankin voi sitten itse valita suuremmasta valikoimasta?

eka tulee mieleen juomalasi tai muki.Kertakäyttöisista astioista löytyiskö siitä viinilasia tms lasia? Jugurtti purkkeja syötyjä,pestyjä ja jollain kauniilla paperilla päällystettyjä.Niissäkin on kauniita matalia ja laakeita varsinki jossain pikku rahkoissa. Ei riitä mun mielikuvitus näin heti aamusta sen kummoisempaan vasaukseen.Sorry.

Osta jotain halpis jälkiruokakulhoja 25 kpl, tyyliin 50 snt/kpl. Tai vähemmänkin määrän ostaminen riittää, jos sinulla on jonkin verran jälkkärikulhoja ennestään. Ei tarvitse kaikkien olla samanlaisia. Minä olen lasten synttäreitä varten ostanut ison määrän halpoja lasisia kakkulautasia, maksoivat 50 snt/kpl. Joka vuosi voi käyttää samoja lautasia ja on myös paljon ekologisempaa kuin kertikset.

Tietty olis ekologisempaa ostaa jostain halpiskulhot, mutta meillä on niin harvoin tarvetta 25 kpl kulhoja, ja en kyllä tiedä mihin niitä varastoisin. Lautasia mulla onkin iso kasa, mutta kulhotavaraa tarjoan niin harvoin.

Noi kertakäyttöiset viinilasit täytyykin katsastaa.

Yhteistyössä