MISTÄ TE OLETTE OSTANEET EDULLISIA KÄYTETTYJÄ VAUVANVAATTEITA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gormiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gormiti

Vieras
En mielelläni ostaisi uusia, kun ne 56-62 senttiset jää niin äkkiä pieniksi ja muutenkin arvostan kierrätystä, mutta tsekkaillessani noita esimerkiksi Huuto.netin hintoja, alan kallistua ostamaan uusia vaatteita :(.

Miten joku kehtaa pyytää pestystä & pesunukkaisesta bodystä koossa 56 cm niin 3 euroa??? :o :o :o

MISTÄ te olette ostaneet edullisia käytettyjä vauvanvaatteita?
Vai onko tosiaan niin, että ne vaatteet ovat ihmisille niin rakkaita, että mieluummin säilytellään niitä komeroissa, kuin luovutaan hiukan halvemmalla?

En maksa käytetystä uuden hintaa =).

samaa miettinyt,äsken kävin prismassa..harmi kun ei ollut rahaa enempää mukana. siellä oli ainakin ihania bodeja alessa. ostin 50cm/2kpl pakkauksen. ovh.5? ja siihen sain -30% alennusta ja sit vielä -15% henkilökunta-alea. ihan hyvät kaupat oli :)

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108974653

Näitä on vaikka kuinka paljon, huutis pullollaan.
En tajua miski pyytää tuollaisia ryöstöhintoja?

En tarkoita, että ilmaiseksi pitää antaa, mutta KUKA oikeasti maksaa KÄYTETYISTÄ noin paljon???

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mulla esim on tälläkin hetkellä huutiksessa käyttämätön 56cm body 2.00? lähtö. eipä kelpaa siihenkään hintaan.

4,60 käyttöönottopestystä bodystä on paljon :).
Toisekseen body tulee 1-1,10 euron postikuluilla =).

Mä ostin osan kirpparilta, parilla eurolla. Sit tutulta kaksi kassillista vaatetta, plus pinnerin reunapehmusteen, syöttötuolin pehmusteen ja muovitettua froteeta, 30e yhteensä.

Löytötex näkyy ainakin täällä myyvän ihan uutta vaatetta muutamalla eurolla, alle huutiksen käytettyjen hinnalla

helsingin, vantaan, espoon, keravan, järvenpään, mäntsälän ja lahden kirppareilta olen tehnyt valtavan hyviä ja halpoja löytöjä. ja mulle kelpaa vain uudenveroiset, oon tosi kranttu niiden suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
samaa miettinyt,äsken kävin prismassa..harmi kun ei ollut rahaa enempää mukana. siellä oli ainakin ihania bodeja alessa. ostin 50cm/2kpl pakkauksen. ovh.5? ja siihen sain -30% alennusta ja sit vielä -15% henkilökunta-alea. ihan hyvät kaupat oli :)

Sepä se. Kun odottaa aleja, saa UUDEN bodyn koossa 56 halvimmillaan joku 2,5-3 euroa. En todella maksa käytetystä samaa.

En tarvitsisi uutta, eikä vauvakaan :D. Mutta samalla hinnalla kun saa uuden, niin toki sen uuden otan ennemmin kuin käytetyn ;).

mä ostin just huutiksesta 0,50e maksoi body.. lähikuvassakin näytti hyvältä.. en ole vielä saanut. ja kun tarpeeks selaillee niin saattaa löytää.
SAmoin ostin sieltä paketin 50-68/74cm vaatteita 60e sisälsi kaks uudenverosta ulkoilupukua.. vaatteet olivat siistejä.ja niitä on varmaan joku 100kpl

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla esim on tälläkin hetkellä huutiksessa käyttämätön 56cm body 2.00? lähtö. eipä kelpaa siihenkään hintaan.

ehkä niin, mutta myyjälle se 2? ei ole paljon kun on itse kuintenkin sen n. 10? maksanut.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
helsingin, vantaan, espoon, keravan, järvenpään, mäntsälän ja lahden kirppareilta olen tehnyt valtavan hyviä ja halpoja löytöjä. ja mulle kelpaa vain uudenveroiset, oon tosi kranttu niiden suhteen.

Voi vitsi. Kun asuu täällä maalla, jää monet ihanuudet välistä :(.
Olenkin aina ajatellut, että täällä takahikiän kirpputoreilla pidetään noita ryöstöhintoja ja suurissa kaupungeissa on kirpputoreilla edulliset hinnat ja tavara liikkuu.

Minä olen sillain "kranttu", että mitään ysäriä en vauvalleni pue, mutta saa toki olla siistiä käytettyä muuten. Noin pienet vaatteet ovat niin lyhyellä käyttöiällä, että säilyvät hyvinä =).

Jep, eilen ostin kans uusia bodeja kappahlista ja lindeksiltä alesta ja maksoin kappaleelta jota 6 - 8 e. euromarketissa oli kaikki vaatteet -50% siis vauvan ja halvin pippin vaalpun body lyhyellä hihalla maksoi 2,25 e...

Mulla olisi vaikka kuinka paljon pari kertaa päällä olleita,espoossa asutaan jos kiinnostaa?? Myös tarvikkeita..halvalla lähtis,en vaan ole saannu aikaseks mennä kirppikselle..

ehkä niin, mutta myyjälle se 2? ei ole paljon kun on itse kuintenkin sen n. 10? maksanut.

ostohinnalla ei ole tuossa vaiheessa enää mitään merkitystä. ei ostajaa kiinnosta paljonko myyjä on siitä maksanut

Sinä et voi ajatella, että saat tavarasta saman, kuin mitä se kaupassa maksaa. Tuotteen hinta laskee samantien, kun kannat sen kaupasta ulos. Jos peset sen, laskee hinta entisestään.

Tuossa kyseisessä bodyssä myyjälle jäisi 3 euroa, ostaja köyhtyisi 4,60 euroa...Toisekseen bodyn postikulut eivät ole 1,60 e vaan euron verran jos Helpostikuoressa lähettää ja 1,10 euroa, jos tavan kirjeenä.

Itse maksaisin kyseisestä bodysta 3 e postikuluineen KORKEINTAAN =).

Alkuperäinen kirjoittaja Mi:
Mulla olisi vaikka kuinka paljon pari kertaa päällä olleita,espoossa asutaan jos kiinnostaa?? Myös tarvikkeita..halvalla lähtis,en vaan ole saannu aikaseks mennä kirppikselle..

En uskalla ostaa, jollen näe vaatetta / kuvaa siitä ensin. "Hyväkuntoinen" on toooosi laaja käsite =).

Toivon mukaan saat myytyä vauvanvaatteesi jollekin Espoossa asuvalle äidille vaikka :).

Yhteistyössä