MISTÄ TE OLETTE OSTANEET EDULLISIA KÄYTETTYJÄ VAUVANVAATTEITA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gormiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan peruskirppiksillä käyn ja olen hintatietoinen. Euron voin maksaa erittäin hyväkuntoisesta ja nätistä bodysta just ja just. Mut enimmäkseen olen ostanut vauvan perusvaatetta 20-80 sentillä. Isomman tytön hyväkuntoisista farkuista oon sit jo maksanut sen 3 euroa :)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
mä ostin just huutiksesta 0,50e maksoi body.. lähikuvassakin näytti hyvältä.. en ole vielä saanut. ja kun tarpeeks selaillee niin saattaa löytää.
SAmoin ostin sieltä paketin 50-68/74cm vaatteita 60e sisälsi kaks uudenverosta ulkoilupukua.. vaatteet olivat siistejä.ja niitä on varmaan joku 100kpl

Harmittavan usein noissa Huutiksen paketeissa hinnat kohoavat pilviin :(. Kun katsoo nytkin noita näyteikkunan kohteita, maksetaan paketeista järjettömiä summia! :o

Toki JOSKUS voi löydön tehdä, kun vaan jaksaa ahkerasti selata =).

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Ihan peruskirppiksillä käyn ja olen hintatietoinen. Euron voin maksaa erittäin hyväkuntoisesta ja nätistä bodysta just ja just. Mut enimmäkseen olen ostanut vauvan perusvaatetta 20-80 sentillä. Isomman tytön hyväkuntoisista farkuista oon sit jo maksanut sen 3 euroa :)

Semmoisen olen huomannut, että noilta lähetystorin kirppiksiltä tekee joskus löytöjä. Juuri bodeja muutamalla kymmenellä sentillä. Heti kun menet vaikka jonnekin lastenvaatekirpputorille, pyydetään samasta bodystä 3 e :o.

Jos tänne saa laittaa niin http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108737988
Ja siis mulla on täällä lisääkin hyväkuntosia, mutta kun tyhmä laitoin otsikkoon että 36 osaa, niin en oo sit kauheesti viittiny lisäillä, mutta siis täällä ois lisääkin ;)

mä en tajua miksi noita huutiksessa edes myydään yksittäin. Me on ostettu suurinosa vauvanvaatteista spr:n kirppikseltä, hintaa yleensä alle euron kipale. En oo nirsoillu niitten kanssa kauheesti, niitä kun pidetään niin vähän aikaa. ja kun vauva vaan nukkuu ja syö ja vähän seurustelee vanhempiensa kanssa, niin ei siihen hienoja vaatteita tarvita. Muutamat ihanat "edustusvaatteet" olen hommannut kaupasta ja lahjaksi on tullut myös.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos tänne saa laittaa niin http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=108737988
Ja siis mulla on täällä lisääkin hyväkuntosia, mutta kun tyhmä laitoin otsikkoon että 36 osaa, niin en oo sit kauheesti viittiny lisäillä, mutta siis täällä ois lisääkin ;)

Oi, noi ovat kauniita. Paketissa oleva hintavaraus tosin laskee vähän huutoinnostusta :(.

Mutta JOS tietäisin, kumpi tulee, voisin tuota pakettia huutaakin. Nyt en viitsi, jos tuleekin poika, jää ne käyttämättä :(.

Alkuperäinen kirjoittaja gormiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Oi, noi ovat kauniita. Paketissa oleva hintavaraus tosin laskee vähän huutoinnostusta :(.

Mutta JOS tietäisin, kumpi tulee, voisin tuota pakettia huutaakin. Nyt en viitsi, jos tuleekin poika, jää ne käyttämättä :(.

Joo ittekkin huomasin että tuli laitettua liian korkealle, ja turhaan edes koko varaus.. harmittaa.. mutta voin kyllä myydä alle varauksen

Alkuperäinen kirjoittaja **:
mä en tajua miksi noita huutiksessa edes myydään yksittäin. Me on ostettu suurinosa vauvanvaatteista spr:n kirppikseltä, hintaa yleensä alle euron kipale. En oo nirsoillu niitten kanssa kauheesti, niitä kun pidetään niin vähän aikaa. ja kun vauva vaan nukkuu ja syö ja vähän seurustelee vanhempiensa kanssa, niin ei siihen hienoja vaatteita tarvita. Muutamat ihanat "edustusvaatteet" olen hommannut kaupasta ja lahjaksi on tullut myös.

No totta tuokin ja se, että vaatetta tarvitaan PALJON, kun tulee pissaa ja kakkaa ja maitopuklua ja ties mitä eritettä :D.

Itse haen ihan perus kietaisupaitaa, puolipotkaria, kokopotkaria, unihaalaria, ulkoilupukua, pipoa, tumppua yms...MUTTA en ota huonoa omaatuntoa siitä, että haluan pukea vauvani kauniisti ja ajanmukaisesti :).

En nyt tarkoita farkkuja vastasyntyneellä, vaan siistiä, 2007 --> luvun vaatetta =).

Niin tarkoitus oli lisätät sitä tavaraa tuohon. Että jos joku innostuu huutamaan, niin lisäilen sit sinne tavaraa.. ois vaikka mitä. shortsipuku, sukkia, hattuja, potkareita..

Varmaan jo monta kertaa sanottu mutta kirppareilla on monesti useampikin hylly täynnä vauvanvaatteita en hinnoista kyllä tiiä ku ei vauvaa ole niin n ole katsellu mutta varmasti halvalla saa..

Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Varmaan jo monta kertaa sanottu mutta kirppareilla on monesti useampikin hylly täynnä vauvanvaatteita en hinnoista kyllä tiiä ku ei vauvaa ole niin n ole katsellu mutta varmasti halvalla saa..

Usein katsastamalla hyllystä about 3 vaatetta /tavaraa saa jo käsityksen onko kyseessä kiskuri pöytä, vai sellaisen ihmisen pöytä, joka haluaa myös eroon myytävistä vaatteistaan/tavaroistaan :D.

Harmittavan usein käytetyissä ja pesunukkaisissa bamsebodyissa roikkuu hintalappu 3,50 e! Juu, minun puolestani roikkukoon henkarissa vaikka maailman tappiin =).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mulla esim on tälläkin hetkellä huutiksessa käyttämätön 56cm body 2.00? lähtö. eipä kelpaa siihenkään hintaan.

4,60 käyttöönottopestystä bodystä on paljon :).
Toisekseen body tulee 1-1,10 euron postikuluilla =).

ehkä niin, mutta myyjälle se 2? ei ole paljon kun on itse kuintenkin sen n. 10? maksanut.

ostohinnalla ei ole tuossa vaiheessa enää mitään merkitystä. ei ostajaa kiinnosta paljonko myyjä on siitä maksanut

No ei, mutta eipä ole pakko ostaa, jos on liian kallista. Saahan sitä pyytää vaikka ostohinnan jos haluaa, eri asia on kuka maksaa ja mitä.

Mulla on yleensä ollut uudenveroisilla/hyväkuntoisilla bodeilla hintana 50senttiä - 2 euroa, merkeistä toki pyydän enemmän. Mutta jos mua ihmetyttää se, miten ihmiset viitsii pyytää kulahtaneista bodeista euroa tai paria, niin kyllä mua ihmetyttää sekin, että pällistellään sitä, jos hyväkuntoisesta merkkivaatteesta pyytää kolmasosaa siitä hinnasta, millä on sen tuotteen aikanaan itse ostanut. Joidenkin mielestä oikeasti pitäisi kaikki saada eurolla tai kahdella, kun ne kerran on käytettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
No ei, mutta eipä ole pakko ostaa, jos on liian kallista. Saahan sitä pyytää vaikka ostohinnan jos haluaa, eri asia on kuka maksaa ja mitä.

Mulla on yleensä ollut uudenveroisilla/hyväkuntoisilla bodeilla hintana 50senttiä - 2 euroa, merkeistä toki pyydän enemmän. Mutta jos mua ihmetyttää se, miten ihmiset viitsii pyytää kulahtaneista bodeista euroa tai paria, niin kyllä mua ihmetyttää sekin, että pällistellään sitä, jos hyväkuntoisesta merkkivaatteesta pyytää kolmasosaa siitä hinnasta, millä on sen tuotteen aikanaan itse ostanut. Joidenkin mielestä oikeasti pitäisi kaikki saada eurolla tai kahdella, kun ne kerran on käytettyjä.

Minä kyllä maksan merkkivaatteesta kunnon hinnan, jos on hyväkuntoinen ja sellainen, jota halajan =). Esim jostain Gantin bodyistä vopisin kyllä maksaa sen 10-15 e kappaleelta, mutta en H&M:n nukkaisesta perusbodystä =).

Mä olen myynyt paljon kirpparilla lastenvaatteita hintaa 0.20-0.50?/kpl. Ulkoilupuvut (reimatec, travelle) 5-10? kpl. Ja hyvin on menny kaupaks. Ennenkuin huomasin surffatessani että ne samat vaatteet olivat myynnissä huuto.netissä hervottomaan hintaan. Ja joku oli ne vielä huutanutkin.. Mä laitoin ne myyntiin sitä varten että joku joka oikeasti joutuu laskemaan pennosiansa saisi vaatteita hyvään hintaan mutta ei sitte mennytkään niin. En oo sen jälkeen vieny kirpparille, mielummin annan vaikka venäjälle vietäväksi, siellä on oikeasti tarvetta eikä rahanahneita äiti-ihmisiä.

Yhteistyössä