V
Väsähtänyt parisuhteeseen
Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa 7 vuotta yhdessä. Nyt meillä n.1vuotias lapsi. Lapsen syntymän jälkeen suhde on enemmän ja vähemmän rakoillut. Synnytys oli vaikea ja siitä toipuminen kesti todella kauan. Mies on haukkunut mua koko äitiydenajan huonoksi äidiksi ja teen hänen mielestää kaiken väärin. Hän itse osaa parhaiten kuulemma hoitaa lasta. Koti on liian sekainen ja minä kuulemma makaan vain kaikki päivät sohvalla kun hän on töissä. Tosi asiassa hoidan mielestäni lasta hyvin ja viihdyn kotona hänen kanssaa. Miehen mielestä oon vain kotona koska työt ei kiinnosta. Olen ajatellut että haluisin hoitaa lasta vähintään 2-vuotiaaksi kotona ja sitten palata työhöni. Ammattiani kirjanpitäjänä mies on haukkunut aina..."olematonta paperin pyöritystä" en kuulemma tiedä OIKEISTA töistä mitään. On kyllä alkanut itsestäni tuntumaan etten miehen mielestä tiedä enää mistään mitään... joka päivä saan kuulla valitusta, haukkumista yms
Viimeiset kuukaudet ovat olleet pahimpia ja odotan joka päivä että hän lähtee töihin. Lapsen kanssa meillä menee kaksin mukavasti kotona vaikka tietty välissä on raskastakin. Oon myös siirtynyt sohvalle nukkumaan öiksi jo kuukausi sitten. Jotenkin tuntuu että maailmani pyörii lapsen ja kodin ympärillä. Ehkä oon vaan tullut mökkihöperöksi kun en käy kuin kaupassa ja parilla kaverilla sillointällöin kylässä. Lapsen kanssa tietty ulkoilen mutta kaksin mennään pulkalla tai rattailla. Tuntuu että aikuskontaktit ovat jääneet todella vähäiksisi nyt kun olen kotona ja odotan ehkä liikaa mieheltäni?
Onkohan tämä vain jokin vaihe/kriisi parisuhteessa....kuinka kaun tälläistä täytyy jaksaa?
Viimeiset kuukaudet ovat olleet pahimpia ja odotan joka päivä että hän lähtee töihin. Lapsen kanssa meillä menee kaksin mukavasti kotona vaikka tietty välissä on raskastakin. Oon myös siirtynyt sohvalle nukkumaan öiksi jo kuukausi sitten. Jotenkin tuntuu että maailmani pyörii lapsen ja kodin ympärillä. Ehkä oon vaan tullut mökkihöperöksi kun en käy kuin kaupassa ja parilla kaverilla sillointällöin kylässä. Lapsen kanssa tietty ulkoilen mutta kaksin mennään pulkalla tai rattailla. Tuntuu että aikuskontaktit ovat jääneet todella vähäiksisi nyt kun olen kotona ja odotan ehkä liikaa mieheltäni?
Onkohan tämä vain jokin vaihe/kriisi parisuhteessa....kuinka kaun tälläistä täytyy jaksaa?