Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:onhan niitä terapian tarjoajia muitakin=) mutta alkuperäiseen kysymykseen; ei hajuakaan!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko selvän asian ymmärtämiseen jonkun ulkopuolisen lausuntoa, tarkotan nyt jotain terapeuttia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten olisi seurakunnan keskusteluapu? Parisuhdeleiri? Näitä järjestetään paljon. Olen itsekin miettinyt menemistä, vaikka mies ei kirkkoon kuulukaan.
Jos molemmilla on tahtoa, niin kannattaa yrittää. Miehillä muutokset tapahtuvat hitaammin, tarvitsevat erilaisen herätyksen, olen huomannut...
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Siinä vaiheessa kun ei enää kiinnosta eikä jaksa. Kun toinen ihminen on ihan tyhjää ilmaa vaan, ei herätä vihan tunteita eikä rakkauden. Siinä vaiheessa kun ero ei tunnu helpoimmalta ratkaisulta vaan ainoalta ratkaisulta. Sillon kun yrittämisestä, kompromisseista ja lupauksista huolimatta ei tunnu hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:No entäs jos lupauksista ja yrittämisestä huolimatta ei saa muutosta aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:No entäs jos lupauksista ja yrittämisestä huolimatta ei saa muutosta aikaan?
Tällasessa tapauksessa me erottiin... Yritettiin kyllä viimeseen saakka, mutta sit kuitenkaan mitään muutosta ei tapahtunu...
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:No entäs jos lupauksista ja yrittämisestä huolimatta ei saa muutosta aikaan?
Tällasessa tapauksessa me erottiin... Yritettiin kyllä viimeseen saakka, mutta sit kuitenkaan mitään muutosta ei tapahtunu...
En tiedä vaadinko sit liikaa mut tuntuu että vain minä yritän. Miestä ei jotenki häiritse asiat millään tavalla. Ei ota yleensä asioihin mitään kantaa. Lupaa tehdä sitä ja tätä, minä lupaan sitä ja tätä mutta yleensä vain minä pidän lupauksista kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:No entäs jos lupauksista ja yrittämisestä huolimatta ei saa muutosta aikaan?
En tiedä vaadinko sit liikaa mut tuntuu että vain minä yritän. Miestä ei jotenki häiritse asiat millään tavalla. Ei ota yleensä asioihin mitään kantaa. Lupaa tehdä sitä ja tätä, minä lupaan sitä ja tätä mutta yleensä vain minä pidän lupauksista kiinni.
Joo tuttu juttu...
Meillä kyllä mies aina kovasti puhu että nyt kyllä pitää tehdä yhdessä jotain, viettää aikaa perheen kesken sekä kaksin... Mutta sitten kun jotain ehdotti niin ei käyny...
Eipä sitä jaksanu enää yksin yrittää...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tarviiko selvän asian ymmärtämiseen jonkun ulkopuolisen lausuntoa, tarkotan nyt jotain terapeuttia![]()