Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nimenomaan! Kun et ymmärrä! Yllättävää...
Nimenomaan! Kun et ymmärrä! Yllättävää...
Tt ei kirj kertoi toisessa ketjussa olevansa kielellisesti älykäs. Täyttä skeidaa, kirjoitus on täysin vajavaista verrattuna esim. Penaalin terävin kynä-nikin teksteihin. Se minua tuossa häiritsee, kun väittää olevansa superälykäs vaikka teksti on kuin kenen tahansa peruskoulunsa käyneen näppikseltä.
No ymmärrän sen verran, ettei musteläiskätesteillä tai persoonallisuustesteillä yleensä mitata mitään älykkyyosamääriä. Olet tainnut olla vain työpaikkahaastattelussa.
Ei, te molemmat vaan oletta vajavaisia ymmärtämään liian monimutkaista kieltä. Selvä se, kun ei sitä älyä ole tarpeeksi, ei ymmärrä..
Ei, te molemmat vaan oletta vajavaisia ymmärtämään liian monimutkaista kieltä. Selvä se, kun ei sitä älyä ole tarpeeksi, ei ymmärrä..
ELi meni sinultakin ohi. Liian vaikea teksti?
Kyllä kyllä oi suuri yliälynjumala. Olet minulle liian viisas *palvontaliikkeitä*
Vastauksesi ja kommentointisi tässä ketjussa on valitettavan epäloogista, ja edelleenkään niitä faktoja ei tule.
Ei ei noin. Sinun mustamaalaaminen tai yrittäminen alentaa minua ei tee mitään hallaa sille edelleenkään, että olen sinua älykkäämpi. Ja se on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22702598:Parahin Pesky. Katsos kun on olemassa matematiikkaa ja korkeampaa matematiikkaa. Niin on myös logiikkaa ja korkeampaa logiikkaa. Kyse on siis valitettavasti edelleen ymmärtämisestä. Jälkimäsessä tapauksesssa vieläpä sen puutteesta, siis yksilöidymmin.
Vielä rautalangasta: On siis yhtäältä oikeita miehiä ja toisaalta talousmiehiä. Aivan kuin on makkaraa ja talousmakkaraa. Niin yksinkertaista se on.
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22702598:Parahin Pesky. Katsos kun on olemassa matematiikkaa ja korkeampaa matematiikkaa. Niin on myös logiikkaa ja korkeampaa logiikkaa. Kyse on siis valitettavasti edelleen ymmärtämisestä. Jälkimäsessä tapauksesssa vieläpä sen puutteesta, siis yksilöidymmin.
Vielä rautalangasta: On siis yhtäältä oikeita miehiä ja toisaalta talousmiehiä. Aivan kuin on makkaraa ja talousmakkaraa. Niin yksinkertaista se on.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22702496:Palstalla vakavasti on otettu sellaiset, joille on lähetetty palstalaisten toimesta valkotakkiset kotiin. (Ei tule nikkiä mieleen, mutta muistaakseni sitäkin on tapahtunut.)
Ei todellakaan ole tyhmä. Harvoin nautin näin paljon jonkun sanailusta kuin hänen ja äiti 44v:n![]()
Yllätys...
Onneksi on joku joka pitää tt:n puolia ja ymmärtää aidosti hänen häikäisevän ylivertaisen älykkyytensä meidän muiden mitättömien palstamatosten rinnalla :saint: :hug: Sullekin vähän palvontaliikkeitä iltajumpaksi *palvoo palvoo palvoo*