Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709909:
missä lukee että mua hävettää ?
tykkään vaan yksityisyydestä. tarkottaa sitä ettei mun asiat kauheesti muille kuulu.

No ilmeisesti kuitenkin nolottaisi jos kaverisi tietäisivät sinun viihtyvän täällä? Mikä on ymmärrettävää mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709920:
No ilmeisesti kuitenkin nolottaisi jos kaverisi tietäisivät sinun viihtyvän täällä? Mikä on ymmärrettävää mielestäni.

en oikeen tiedä, tarkemmin mietittynä miks tämä nolottais, ei minusta naismaista saa vaikka täällä kirjottelenkin.

Mä oon lukenut sun juttujas täällä, niin sä olet nolo, ole sit vaikka tohtori koulutukseltas. Pidät ittees jotenkin NIIIIIN paljon parempana ja yrität olla hauska. Että voit tunkee korkeakoulus sinne mihin aurinko ei koskaan paista! :headwall: (ja kyllä mäkin olen keskimääräistä koulutetumpi ja silti en mainosta palstailuani ja haluan säilyttää tietyn "kasvottomuuden" ).

No sinähän saat nolostella niin paljon kuin tarpeelliseksi koet, kiieri vaikka tervassa ja höyhenissä.

Jokainen elää omaa elämäänsä tai niin sen ainakin pitäisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709925:
en oikeen tiedä, tarkemmin mietittynä miks tämä nolottais, ei minusta naismaista saa vaikka täällä kirjottelenkin.

No onhan tätä kohtaan varmasti ennakkoluuloja miehilläkin kun on tuolla yhdelläkin tuossa joka just yritti tolkuttaa mulle että mun pitäisi hävetä täällä oloani. Mutta kun mä elämässäni olen valitettavasti tehnyt sekopäisempiäkin asioita kuin palstaillut täällä ja NEKIN on mun kaveripiirissä julkisia! Niin tämä palsta ei riittäisi niille edes kulmakarvaa kohottamaan :D

YouTube - Pate Mustajärvi - Kaksoiselämää

Älä nyt vielä luovuta. Sä vaikutat ihan jees-kaverilta. Päätön nyt vaan on "kanta-asiakas", kokenu palstaveikko. Mä ymmärrän kyllä ihan hyvin sen, et haluu pitää omat rajansa.
En luovuta kun ei ole mitaan luovutettavaa
En ole taalla naiystavaa etsimassa
Ymmarran luultavasti tuon miesten paremmuuden osoittamisen naisille. mutta itse olen kiinostunut naiseta joka osaa itse paatta kenen kanssa seurustella.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709941:
No sinä oletkin tuollainen naistennaurattaja joka lentelee kukasta kukkaan. Niiltä ei tietenkään vapaus katoa vaikka mitä tekisivät :D Sen varan tuollaiset Casanovat aina pitävät että vapaus säilyy!

YouTube - Mona Carita - Rasputin

:O nyt sulta kyllä lähti mopo keulimaan pahemman kerran. väitteet ei pidä paikkaansa.

En luovuta kun ei ole mitaan luovutettavaa
En ole taalla naiystavaa etsimassa
Ymmarran luultavasti tuon miesten paremmuuden osoittamisen naisille. mutta itse olen kiinostunut naiseta joka osaa itse paatta kenen kanssa seurustella.

Et ole täällä naisystävää etsimässä mutta niitä näyttää työtapaturmanomaisesti takkiin tarttuvan pitkin matkaa :laugh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä