Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709813:
kait tajuat että olet joittenkin mielestä jopa enemmän idiootti kun jotkut haukkujat ?

Joo, en ainakaan odota että haukkujat tai heidän kaverit pitäisi minusta :xmas:

Pidät jostain syystä haukkujista (muistaakseni olit BV:n kaveri myös?).. ehkä jaksat paremmin kuunnella heidän nyyhkytarinoita ja ymmärtää heidän käytöstä niiden kautta?

Mä en jaksa olla empaattinen jos joku käyttäytyy selvästi ilkeästi, vaikka perimmäinen syy käytökseen olisikin joku lapsuuden trauma tai muuten vaan vaikea elämä.

Toivottavasti tama ei ole kompakysymys. En oo ensinkaan kaytannon mies ,enemmankin teoreetikko.
Vastaukseni kysymykseen: aikaero, emme ole vasyneita samaan aikaan?

Et ole käytännön mies? No mutta hyvänen aika! Miten yhteinen lepomme sitten onnistuisi? Teoriassako vain ajattelit että lepäilisimme? Ei siis oikeasti?

Aikaero on toki ongelma, mutta ei mainitsemastasi syystä vaan siitä syystä miksi meillä ON eri kellonajat kelloissamme.

Mitä muita ongelmia levon tarpeen tyydyttämiseen näet?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709820:
No sitten saat olla rauhassa mun roskaposteiltani :)

Voiko kaikki mustat laittaa halutessaan yksäriä toiselle mustalle vai pitääkö siihen saada joku "lupa" eli sopia täällä laittavansa ja sitten sinä annat tälle henkilölle oman meiliosoitteesi?

Jos ihan noin vain saa yksityisviestejä toisille lähettää niin voin kuvitella millaisesta matskusta mun kone täyttyisi :laugh:

ei tarvii lupaa, senkun lähettää vaan, sitten vaan toivotaan että vastaanottaja lukee postin.
ei ne viestit aina huonoja ole. joskus jopa ihan mukavia.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709827:
ei tarvii lupaa, senkun lähettää vaan, sitten vaan toivotaan että vastaanottaja lukee postin.
ei ne viestit aina huonoja ole. joskus jopa ihan mukavia.

Teetkö itse tai tekeekö yleensä ihmiset niin etteivät lue viestejä? Millä perusteilla valkkaat ne joita et lue? Mitä järkeä on koko yksärisysteemissä jos viestejä ei lueta!?

Joo, en ainakaan odota että haukkujat tai heidän kaverit pitäisi minusta :xmas:

Pidät jostain syystä haukkujista (muistaakseni olit BV:n kaveri myös?).. ehkä jaksat paremmin kuunnella heidän nyyhkytarinoita ja ymmärtää heidän käytöstä niiden kautta?

Mä en jaksa olla empaattinen jos joku käyttäytyy selvästi ilkeästi, vaikka perimmäinen syy käytökseen olisikin joku lapsuuden trauma tai muuten vaan vaikea elämä.

jaa että pidän haukkujista ? mihis tuo väite perustuu. ja ketä nämä muut haukkujakaverit BeeVeen lisäks on ?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709833:
Teetkö itse tai tekeekö yleensä ihmiset niin etteivät lue viestejä? Millä perusteilla valkkaat ne joita et lue? Mitä järkeä on koko yksärisysteemissä jos viestejä ei lueta!?

minä luen kaikki, tosin ei niitä enää ole ilmestynykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709836:
minä luen kaikki, tosin ei niitä enää ole ilmestynykkään.

Se johtuu siitä kun naiset lähettävät sinulle nakukuviaan etkä sinä lämpene niille naisille siltikään, ruoja!

Minä en lähettäisi tissikuvaa, siitä saat olla varma :D Ei siksi ettäkö tissejäni nolostelisin mutta kuka hullu niitä vieraille lähettää :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709825:
Et ole käytännön mies? No mutta hyvänen aika! Miten yhteinen lepomme sitten onnistuisi? Teoriassako vain ajattelit että lepäilisimme? Ei siis oikeasti?

Aikaero on toki ongelma, mutta ei mainitsemastasi syystä vaan siitä syystä miksi meillä ON eri kellonajat kelloissamme.

Mitä muita ongelmia levon tarpeen tyydyttämiseen näet?
Saisinko aikaa miettia tuota, vaikkapa lahemmas kesaa, jos se sitten alkais valkenemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709841:
Se johtuu siitä kun naiset lähettävät sinulle nakukuviaan etkä sinä lämpene niille naisille siltikään, ruoja!

Minä en lähettäisi tissikuvaa, siitä saat olla varma :D Ei siksi ettäkö tissejäni nolostelisin mutta kuka hullu niitä vieraille lähettää :D :D
Sina ja mina , me olaan tuttuja? jookos?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709841:

kyllä hulluja riittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709876:
joko taas kaikki pakeni nukkumaan :confused:

No ei vielä, mä tässä juon teetä ja ihmettelen, miksei kukaan puhu mulle!

Pitää vällillä käydä Hommafoorumilla kun täällä ei ole mitään älykästä luettavaa :D

Taas tulee lisää leivänmuruja ja voita näppikseen...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709834:
jaa että pidän haukkujista ? mihis tuo väite perustuu. ja ketä nämä muut haukkujakaverit BeeVeen lisäks on ?

Eikö Lunis ja se vanhan ajan BV ole ihan hyvä otanta. Väite perustuu siihen että puolustat heitä kun joku heidän uhreista kehtaa valittaa.

Mutta on heillä äänekkäimpiäkin kavereita joista enemmän haittaa.. koska käyvät vielä samojen uhrien kimppuun kun kerran ovat maassa. Tässäkin ketjussa vieraili pari sellaista.

Kerrohan pääpuoli, oletko ollut naimisissa, eronnut, onko lapsia? Nämä nyt on niin yleistietoja että' kukaan tuskin sua tunnistaa jos kerrot esimerkiksi olevasi eronnut.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709884:
Kerrohan pääpuoli, oletko ollut naimisissa, eronnut, onko lapsia? Nämä nyt on niin yleistietoja että' kukaan tuskin sua tunnistaa jos kerrot esimerkiksi olevasi eronnut.

en valitettavasti vastaile julkisesti yksityisasioihin, vaikkei niistä kukaan tunnistaiskaan.

Eikö Lunis ja se vanhan ajan BV ole ihan hyvä otanta. Väite perustuu siihen että puolustat heitä kun joku heidän uhreista kehtaa valittaa.

Mutta on heillä äänekkäimpiäkin kavereita joista enemmän haittaa.. koska käyvät vielä samojen uhrien kimppuun kun kerran ovat maassa. Tässäkin ketjussa vieraili pari sellaista.

jaa että oikeen puolustan, tuo on oikeen vanhan ajan paskapuhetta. beeveen kanssa en ole vissiin pariin vuoteen keskustellu yhtään mistään ja luniksen kanssa kaveruus on mun mielestä lähinnä kauhun tasapainoa.
luulot ei ole edelleenkään tietoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä