Mistä tilaatte hiustuotteita? Siis verkkokauppa haussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Haluaisin tilata L'anzan tuotteita mutta en löydä kotimaista verkkokauppaa mikä myisi...ulkomailta en oo ikinä tilannu ni vähän arveluttaa et mikä ois luotettava..

Itse olen tilannut StrawberryNetistä vähän kaikenlaista, nopeasti tuli tilatut tavarat ja ilman toimituskuluja. Jotain L'anzan tuotteita tuoltakin löytyy, hinnasta en osaa sanoa kun en itse ole käyttänyt enkä osaa verrata Suomen hinnastoon. http://fi.strawberrynet.com/product-search/?searchLineId=&searchField=l%27anza (toivottavasti toi linkki toimii nyt)

Tuleeko esim. tuolta strawberrynetistä tilattaessa jotain lisäkuluja? Kun lukee että ei toimituskuluja, mutta joihinkin maihin tulee tulli- tms. maksuja. Ja miten olette maksaneet tilauksen?

[QUOTE="mie";26621208]Tuleeko esim. tuolta strawberrynetistä tilattaessa jotain lisäkuluja? Kun lukee että ei toimituskuluja, mutta joihinkin maihin tulee tulli- tms. maksuja. Ja miten olette maksaneet tilauksen?[/QUOTE]

Itselleni ei ainakaan tullut mitään lisäkuluja kun tilasin sieltä ja maksoin Paypalilla etukäteen. Ymmärsin, että jos tilaa yli 45 eurolla yhdellä tilauskerralla niin tulee jotain tullimaksuja.

[QUOTE="mie";26621356]Selvä homma..pitää viel tutkia tota maksutapaa ku mulla ei tosiaan ole ku electron..[/QUOTE]

electron mullakin, voit tehdä sillä tilin paypaliin.. lookfantastic on varmasti luotettava ja siellä on aina ilmaiset postaritkin!

Yhteistyössä