Mistä totaaliyhäri löytää miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Erosta aikaa 1.5v ja pikkuhiljaa alan olemaan valmis ajatukseen että minulla olisi miessuhde... Suomi 24 minulla on ollut ilmoitus, mutta mitään sopivaa ei ole tullut vastaan. Kovasti tulee vastauksia, mutta kun selviää ettei minulla ole juurikaan vapaa-aikaa niin viestittely loppuu :(.

mulla on yh-äiti kavereita ja heillä tuntuu riittävän miehiä jonoksi asti ja itse en löydä ketään... Tosin baareissa tai missään muuallakaan ei juurikaan liiku. :(

Mä löysin netistä. :heart: Juurikin se suomi24, muutaman tapasin ja sitten osuin jättipottiin. :heart: Mä ilmoitin heti profiilissa, että mä olen ihan kokonaan yksinhuoltaja, ja että mitään isi-viikonloppuja ei tule olemaan, jotta kannattaa miehen ymmärtää että mut ottaessaan on otettava koko kolmen tytön kopla. Kaikki, kenen kanssa kirjoittelin, oli ihan sinut sen kanssa, että mulla lapset on.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä löysin netistä. :heart: Juurikin se suomi24, muutaman tapasin ja sitten osuin jättipottiin. :heart: Mä ilmoitin heti profiilissa, että mä olen ihan kokonaan yksinhuoltaja, ja että mitään isi-viikonloppuja ei tule olemaan, jotta kannattaa miehen ymmärtää että mut ottaessaan on otettava koko kolmen tytön kopla. Kaikki, kenen kanssa kirjoittelin, oli ihan sinut sen kanssa, että mulla lapset on.

Ihanaa että sellasiakin miehiä on olemassa <3.
Ehkäpä ei sitten olekaan syy lapsessa vaan minussa kun ei tärppää :D :D Vai haenko jotain sellasta mitä en voi saada? :D

Minä olen löytänyt myös netistä ja lisäksi löytyi ihan reaalimaailmastakin eräs vanha tuttu, hauskan yhteensattuman kautta. :)

Mutta ihmisiä on kyllä jäänyt tapaamatta sen vuoksi että en ole saanut hoitajaa taikka halunnut järjestää hoitajaa vain treffien vuoksi (kun lapsi on ollut niin pieni, että hänet on voinut helposti ottaa kahvillekin mukaan).

Pienen lapsen kanssa on ollut helpompaa tietty, kun on voinut tavata julkisella paikalla lapsi mukana ja myöhemmin kotona niin, että lapsi menee nukkumaan. Isompi lapsi taas on jo helpompi saada ja jättää hoitookin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihanaa että sellasiakin miehiä on olemassa <3.
Ehkäpä ei sitten olekaan syy lapsessa vaan minussa kun ei tärppää :D :D Vai haenko jotain sellasta mitä en voi saada? :D

No kyllä mustakin tuntui, että haen jotain mitä ei ole olemassakaan. :D Oli se sittenkin. Kun mulle jotenkin oli ja on tärkeämpää, että lapset voi hyvin kuin se, että äiti saa miehen. Mutta nyt on mies, josta lapset tykkää kuin hullu puurosta ja mieskin tykkää lapsien kanssa touhuta. Viime viikonloppuna sain ekaa kertaa esikoisen syntymän jälkeen juoda aamukahvin rauhassa kun mies passasi lapsille aamupalan. :D :heart: Tsemppiä vaan, kyllä se sieltä vielä tulee. =)

Kiitti tsempeistä, juu eiköhän se sieltä vastaan joskus vielä tule. :)
Mulla on 4v lapsi eli periaatteessa hänet voi kyllä ottaa mukaankin, mut toisaalta taas.... Ei vaan ole tukiverkostoja jotka hoitas lasta. ... Meneepä valittamiseksi taas :D

No ap, olisiko joku tuttu, jonka kanssa voisit vuorotella lastenhoidossa? Tai joku opiskelija avuksi, ellet nyt ihan pikkupaikkakunnalla asu? Ilmoitus nettiin? Pariksi tunniksi hoitaja, niin ei luulisi liikaa maksavankaan.

Nelivuotiasta en itsekään ottaisi ehkä treffeille enää mukaan.

Oikeastaan ei ole, muutimme pojan kanssa uudelle paikkakunnalle, opiskelen täällä niin rahallisesti on aikas tiukkaa ettei pysty kenelläkään maksamaan ja sitten vielä treffeillä syömään tms... :(. Ei oo kiva olla köyhä totaaliyhäri :D :D

Yhteistyössä