Mistä vauvalle viinipunainen juhlamekko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kapsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kapsula

Vieras
... taas useita juhlia tiedossa ja isolla siskolla on viimosenpäälle hieno viininpunainen juhlamekko (löyty huuto.net:stä) . Vauvan mekko käynyt pieneksi.
Huuto nettiä olen selaillu mut en ole löytäny viinipunaista juhlamekkoa kokoa 74

Tuo viininpunainen ei ole mikään ehdoton vaatimus.. mut tyttö on todella vaalea ni vaaleat mekot (mitä kyl löytyy) kalventaa entisestään.. parhaiten tytölle passaa lime-vihreä, viinin punainen ja oranssi.. mut ku haluan yksi värisen mekon ni siinäpä sit onki haastetta.
Jos ei löydy ni häätyy tehdä ite :D

Mulla olis aivan viimisen päälle kaunis viininpnainen mekko jonka teetätin reilu 1 vuotiaalle peinikokoiselle tytölleni. On jotain kokoa 80-86. Tyttö oli silloin reilu 9 kg ja about 80-85 cm. :/ Eli liian iso teille. Harmin paikka.

[QUOTE="Harmi";21895956]Mulla olis aivan viimisen päälle kaunis viininpnainen mekko jonka teetätin reilu 1 vuotiaalle peinikokoiselle tytölleni. On jotain kokoa 80-86. Tyttö oli silloin reilu 9 kg ja about 80-85 cm. :/ Eli liian iso teille. Harmin paikka.[/QUOTE]

no on kyl harmi.. tyttö on nyt vasta 8kk ja pituutta 66cm :/

Mulla olis tuolla kaapin perällä, käyn katsomassa koon ja voin napsasta kuvan jos on 74, kun en koosta ihan takuuseen mene...

Liian pieni meille, yhdet kekkerit juhlittu.

Yhteistyössä