Mistä voi johtua, että miehellä seksinhimo kasvanu ihan silmissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis ehdottelee vähintään joka päivä, eilen jopa kaks kertaa.
Ennen riitti siis 1-2 kertaa viikossa, nyt tätä on jatkunu kuukauden kaks ja itellä välillä oikein ahdistaa, kun ei tee yhtä usein mieli.

Olen tästä miehelle jo maininnut, mutta ei auta...kun himottaa niin himottaa.

vaikee sanoa..meillä kans ukko haluaa joka pvä vaikka ennen riitti kerta viikkoon..tosin ei asuta saman katon alla..ja hänell ei muita naisia ole ku tulee töistä suoraan tänne :D ja heitin työpkal ei naisia ole :laugh:

Olen usein viime aikoina miettiny samaa että mistä johtuu.Mies on yrittäjä ja työskentelee yksin ja siis tekee kotona töitä ja vieläpä lähes kokoajan.Ei voi siis meillä ainakaan johtua mistään edellä mainituista...

Tai sitten on vaan sellanen kausi =) Ainakin itellä joskus on sellasia kausia että vois vaikka koko ajan olla jotain puuhailemassa =) Välttämättä ei tarvitse olla edes oikeasti ihastunut kehenkään, on vaan saanut jonkun hyvän fantasian päähänsä ;)

Onko sula mahdottomuus ajatella että mieskin on ihminen, kuten nainenkin on ihminen.

"Miksi meidän Pera ei enää halua seksiä? "
"Miksei meidän Pera haluaa koko ajan seksiä"
"Miksi meidän Peralla ei tasaisia seksihaluja vaan ne voivat vaihdella kausittain"

Harvoin kuulen miehen päivittelevän, että miksi nainen joskus haluaa ja joskus ei.
Harvoin kuulen miehen heti epäilevän ihastumista toiseen.

Eikö nyt voi vaan yksinkertaisesti olla niin, että miehellä on kausi, että panettaa.
Ja joskus sitten ei paneta yhtä paljon.
Ihan niin kuin naisellakin; joskus voi tehdä hirveästi mieli, joskus ei yhtään. Näin se voi olla miehelläkin, onhan mieskin ihminen.

Ei kaikkeen tarvita jotain kummaakin kummallisempaa syytä, jos MIES on kyseessä.
Pohtikaa ennemmin, MIKSETTE TE HALUA. Oletteko kenties ihastuneet toiseen?

Ole onnellinen...
Minulla mieheni tahtoi minua ennen lähes päivittäin, pelkästään kun puhuin tuhmia tai sängyssä makoilin ja leikittelin itselläni(pietin shown hälle) tai sit kun hän pelkästään katsonut mun pyllyä niin alkanut seisomaan.
Nyt olen raskaana,viikkoja 21 päälle,meillä ei ole ollut 5viikkoon seksiä.
Minulla on halut vaan noussu ja joudun päivittäin hoitelemaan itse itseni,miehellä ei vaan totaalisesti haluta eikä mikään asia sytytä,edes yksin ei ole runkannu tms.

Yhteistyössä