A
Ajatuksia? Hoitoalan ihmiset ym.
Vieras
En jaksa nousta aamuisin, jos ei ole pakko. Olen väsynyt ja kyllästynyt. En itke enkä haudo itsemurhaa. Itsetuntoni on hyvä. Olen hyvässä ammatissa ja minulla on kiva perhe. Työn ja lapset hoidan hyvin. Liikkua en jaksa ollenkaan. Syöminen jää vähiin ja on kovin epäterveellistä, vaikka tiedän asian... Koti on siisti ja kaunis, mutta kaukana normaalista tyylistäni. En jaksa ulkoilla. Minulla on perussairauksia, verenpainetauti ja diabetes. Uuvun jotenkin pienestä. Ei vain huvita. en ole lihonut enkä laihtunut. Olen ihan nätti (en siis koe itseäni rumaksi ja vanhaksi, kuten masentunut kai voisi kokea ). Ystäviäkin on ihan normaalisti ja tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. Seksi ei kiinnosta yhtään, mutta nautin siitä satunnaisesti.
mikä ihme tässä mättää? Niin ja kestänyt on varmaan puolisen vuotta jo... Onko tämä kuvauksen perusteella fyysistä vai psyykkistä ja kuulostaako joltain sairaudelta vai olenko pitkään ahkerana ihmisenä yllättäen muuttunut saamattomaksi ja laiskaksi ihmiseksi?
mikä ihme tässä mättää? Niin ja kestänyt on varmaan puolisen vuotta jo... Onko tämä kuvauksen perusteella fyysistä vai psyykkistä ja kuulostaako joltain sairaudelta vai olenko pitkään ahkerana ihmisenä yllättäen muuttunut saamattomaksi ja laiskaksi ihmiseksi?