J
ji
Vieras
Tunnen itseni niiiin onnettomaksi tällä hetkellä. Tuntuu että en saa mistään voimia arjen pyöritykseen. Olen kahden lapsen nuori äiti. Mieheni on kanssa todella väsynyt, hän kyllä tukee henkisesti ja fyysisestikkin (on siis ihana mies, antaa päikkäreitä jos pyydän jne.) mutta oikeasti hän ei ihan sata varmasti oikeasti tajua kuinka väsynyt olen:/ Minulla ei ole ketään sellaista jolta voisin apua pyytää.. Tuntuu, että tarvitsen säännöllisen avun kotiini. Siis siivousapua lähinnä, voih se olisi niin ihanaa!!
Tuntuu, että perheemme elää oravanpyörässä joka suistuu kohta, joku tässä romahtaa pikapuoliin. Meille on nyt tulossa vauva, aloin "vahingossa" odottaa. Rakastan lapsiani, ja tämä tulevakin on todella rakastettu ja odotettu vaikkakin nyt jännitän ja ressaan omaa jaksamistani. Nyt käyn päivittäin töissä, ja illat menee niin lujaa ettei perässä pysy.
On ehkä todella sekavaa tekstiä, mutta tarvitsen nyt TODELLA neuvoa!!! Kun en jaksa tätä ainaista väsymystä!!!

Tuntuu, että perheemme elää oravanpyörässä joka suistuu kohta, joku tässä romahtaa pikapuoliin. Meille on nyt tulossa vauva, aloin "vahingossa" odottaa. Rakastan lapsiani, ja tämä tulevakin on todella rakastettu ja odotettu vaikkakin nyt jännitän ja ressaan omaa jaksamistani. Nyt käyn päivittäin töissä, ja illat menee niin lujaa ettei perässä pysy.
On ehkä todella sekavaa tekstiä, mutta tarvitsen nyt TODELLA neuvoa!!! Kun en jaksa tätä ainaista väsymystä!!!