Mistä vois löytyä halpa talvipuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
HalpaHalli, Tokmanni...

Tarjoustalosta katsoin, mutta mun mielestä se oli kauhea...
Mitähän halvimmat maksaa prismassa? 50??
Vaikka haluan halvan, niin kuitenkin se pitää olla malliltaan järkevä.

Se vaan tahtoo olla niin että halpa ja hyvä ei mee yksiin.Mun mielestä ne halpahallin puvut oli ihan ok näköisiä ja kuosi on ihan nätti,lotta&lassi oli vähä tökerön oloinen.Mutta onko sielläpäin halpahallia?

Juuri tuli sähköpostiin mainos että perjantaina alkaa Jesper&Juniorissa puolihintapäivät, Motions'in talvipuvut maksaa 19,95 ?. Olisi puolittainen houkutus mennä pistäytymään. :whistle:

Muoks. en tiedä onko kyse pelkistä haalareista vai onko kaksiosaisiakin pukuja.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
paljonko on halvalla?Halpa Hallissa oli kaksosaisi pukuja,halvimpien hinta 29e.Ja citymarketis olis alerekis Lotta&Lassipukuja 25e.

no siis jos mieluinen löytyy niin ehkä 50? voi laittaa...toki halvempi on parempi, koska rahat on todella tiukilla.
Mulla kyllä on lapselle yhdet housut, jotka vois alkutalven mennä...jos ostais vaan takin..
Mitä mieltä olette, onko myöhäistä pyytää joululahjaksi kunnon toppapuku...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
sit sanoisin että kirpputorit.. Jos olet kuitenkin noin ronkeli.. Halpaa ja hyvää et saa uutena.. jos sulla on kallis maku.

kuten sanoin, huutonetistä olen katsellut ja kirppareilla kierrellään, mutta ei ole löytynyt.
Siis en mä halvalla haekaan mitään reiman pukua. Kuitenkin että puku olisi hyvän näköinen, ettei olisi lapsen päällä teltta.
Ja värityksestä sen verran, että ei sinistä tai koko pinkkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Juuri tuli sähköpostiin mainos että perjantaina alkaa Jesper&Juniorissa puolihintapäivät, Motions'in talvipuvut maksaa 19,95 ?. Olisi puolittainen houkutus mennä pistäytymään. :whistle:

Muoks. en tiedä onko kyse pelkistä haalareista vai onko kaksiosaisiakin pukuja.

Onkohan tuota liikettä Riihimäessä?

siis jos mun pitäis hommata tytölle halpa talvipuku niin hakisin halpa hallista.sielä oli kahta lajia,halvempi 29 e ja kalliimpi 34e ja siinä vielä luki et pitäis jonkin verran vettäkin.Ja prismassa on ainakin täällä cirafin pukuja 34euroa ja mun mielestä nekin oli ihan nättejä.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115594583

tälläinen oli tosi hieno..ihanan värinen, mutta ikävä kyllä ei voitu tuota huutaa, kun ei tuolloin ollut yhtään rahaa.

Mitähän ne Ciraf puvut maksaa Prismassa?
Ja cittarissa ei ainakaan perjantaina ollu...

Yhteistyössä