mistä yh jolla ei kavereita niin löytää miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "palmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mun kokemus on se et niitä miehiä löytyy mistä tahansa muualta paitsi baarista.. :rolleyes:

Aika moni suhde on alkanut tutun, tutun, serkunkaiman, tädin pojan tuttavuuksilla jne jne..Ja netti on yks..
Pari kertaa mua on jopa lähestytty niin et on auton rekkarin avulla etsitty nimi ja puhelinnumero.. ;) Et rohkeesti vaan..

Siis rohkeesti vaan mutta mihin? On mullekin nuorena 20v vislattu autosta ja rannalla pyydetty treffeille ja myös vaatekaupassa. Mutta kait mä olen rupsahtanut nyt 34v ja sit jos lapset mukana niin monet aattelee et on varattu. =(
Oispa ihana jos nytkin vielä lähestyttäisiin ihan selvin päin..
Niin ja kysymyshän oli että mistä yh jolla ei kavereita löytää? Eli jää pois ne kavereiden tuttavat ja miehet! Lukemisen ymmärtämistä! kiitos!
Niin ja sukulaiset jätän rauhaan niihin en sekaannu tai niiden miehiin tai varattuihin.

[QUOTE="palmu";24141122]
Niin ja kysymyshän oli että mistä yh jolla ei kavereita löytää? Eli jää pois ne kavereiden tuttavat ja miehet! Lukemisen ymmärtämistä! kiitos!
Niin ja sukulaiset jätän rauhaan niihin en sekaannu tai niiden miehiin tai varattuihin.[/QUOTE]

No voi herranen aika, niitä tutun kaiman kummeja löytyy sukulaisten puolisoitten sisarusten puolisoitten veljistä yms yms..Ei sitä koskaan tiedä..

Ja ettimällä ei löydä mitään, se tulee sillon kun vähiten odottaa, kliseistä, mutta totta.

Chatista, esmes Suomi24 Chat --> Ikäryhmät ja sinne rekisteröitymisen jälkeen rupattelemaan ja tutustumaan. Ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään ja mielenkiintoiseen(tai useampaan) voi tutustua vaikka viikkokaupalla ihan rauhassa tekemättä hätäisiä päätöksiä.

No voi herranen aika, niitä tutun kaiman kummeja löytyy sukulaisten puolisoitten sisarusten puolisoitten veljistä yms yms..Ei sitä koskaan tiedä..

Ja ettimällä ei löydä mitään, se tulee sillon kun vähiten odottaa, kliseistä, mutta totta.

Niin missäs niitä kummin kaiman kavereita tapaa? Sukujuhlia about 2kertaa vuodessa ja siellä ei niitä kummin kaiman kavereita ole. Ehkä joillakin toimii. Yleensä varmaan ei. En ole kuullut moisesta. Että sukujuhlista bongattaisiin mies itselle. =D

Kait se on tämä nykymaailma ja netti se ainut oikea tie. Kaikki netissä kaverit ym.
Mutta tosiaan siellä on aika raakaa se vaatimustaso! Ja tuntuu hullulta kysellä kaikkea kun livenä voi sitten olla ihan eri juttu!

[QUOTE="tiimarinvihko";24142301]Netistä :)[/QUOTE]

Niin, valehteletteko te ulkonäköä vai kehutteko itseänne vai miten? KUn ekana kysytään tissien kokoa tai pebaa? Tuntuu vaan että pitää olla silarit ym. härpäkkeitä ja täydellinen vartalo jos haluaa ok miehen. Miehillä kovat vaatimukset.

[QUOTE="palmu";24142436]Niin, valehteletteko te ulkonäköä vai kehutteko itseänne vai miten? KUn ekana kysytään tissien kokoa tai pebaa? Tuntuu vaan että pitää olla silarit ym. härpäkkeitä ja täydellinen vartalo jos haluaa ok miehen. Miehillä kovat vaatimukset.[/QUOTE]

Ei kaikki vaadi, ellet sitten sinä vaadi heiltä.

[QUOTE="palmu";24142436]Niin, valehteletteko te ulkonäköä vai kehutteko itseänne vai miten? KUn ekana kysytään tissien kokoa tai pebaa? Tuntuu vaan että pitää olla silarit ym. härpäkkeitä ja täydellinen vartalo jos haluaa ok miehen. Miehillä kovat vaatimukset.[/QUOTE]

Jaa-a. :D En tiiä mistä ihmeen palstoilta tai chateista tommosia löytää, mut mä olen tavannut montakin miestä netin kautta, eikä kyllä ketään oo kiinnostanut peba, tissien koko tai silarit, mitä ne ikinä onkaan.. :confused: Ei kun kerran yksi tyyppi kehuskeli tissejä, mutten mä sen kanssa ruvennut edes keskustelemaan.

Ei kaikki vaadi, ellet sitten sinä vaadi heiltä.

Niin no kun olisi normaali järjellä ja normaali tavoilla ja ulkonäöllä varustettu mies. Niin kelpaisi. =)
Niin ja monestihan niitä näkee että mies komea ja nainen ei niinkään yhtä "hyvässä kunnossa" ole. Miten nämä ovat löytäneet toisensa.

Itse olen normaalivartaloinen ihan kauniiksi sanottu. Pukeudun siististi ja olen siisti ja meikkaan huolellisesti. Pitkä olen myös ja pitkät hiukset.

Niin no kun olisi normaali järjellä ja normaali tavoilla ja ulkonäöllä varustettu mies. Niin kelpaisi. =)
Niin ja monestihan niitä näkee että mies komea ja nainen ei niinkään yhtä "hyvässä kunnossa" ole. Miten nämä ovat löytäneet toisensa.

Itse olen normaalivartaloinen ihan kauniiksi sanottu. Pukeudun siististi ja olen siisti ja meikkaan huolellisesti. Pitkä olen myös ja pitkät hiukset.

Jos olet ollut väärillä treffipalstoilla. Täytyy kyllä myöntää että en ole katsonut miesten vaatimuksia niissä, mutta yleisesti ottaen kunnon miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä.

Jos olet ollut väärillä treffipalstoilla. Täytyy kyllä myöntää että en ole katsonut miesten vaatimuksia niissä, mutta yleisesti ottaen kunnon miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä.

No mä olen. :D Ja totta tosiaan sellaiset normaalit tyypit ei vaadi mitään silareita (hei oikeesti, voisko joku kertoa mitä se tarkoittaa.. :confused: :D ) mut tietty jos kattoo niitä, jotka etsii salaista seuraa tms., niin voihan niillä ollakin sellaisia vaatimuksia..

No mä olen. :D Ja totta tosiaan sellaiset normaalit tyypit ei vaadi mitään silareita (hei oikeesti, voisko joku kertoa mitä se tarkoittaa.. :confused: :D ) mut tietty jos kattoo niitä, jotka etsii salaista seuraa tms., niin voihan niillä ollakin sellaisia vaatimuksia..

Monesti vaan tuntuu että noissa chat palstoilla innokkaasti etsitään juuri sitä seksiseuraa. Hetken helpotusta.Niin ja tapaamisissakin mies katsoo sinua päästä varpaisiin ja arvostelee ja tekee mustaan kirjaansa merkintöjä ja miinuksia. =) Että jos löytyisi parempi

Netistä löytää kunnon miehiä. Tosin oma kokemus on ajalta ennen lapsia. Olin silloin hoikka, akateeminen, urheilullinen, kulttuuria harrastava ja matkustelevainen sinkku. Omat vaatimukset oli kovat, mutta niin oli lähtötasonikin silloin ammoisina aikoina. Jos ero tulisi, nyt olisin hakemassa seuraa yli kolmikymppisenä 10 kg ylipainoisena liikaa töitä tekevä yh:na, joka ei ehdi harrastaa oikein mitään:D En tiedä oliskos enää kovin haluttua seuraa;)

Mutta summa summarum ap; kokeile nettitreffejä!

[QUOTE="vieras";24143482]Netistä löytää kunnon miehiä. Tosin oma kokemus on ajalta ennen lapsia. Olin silloin hoikka, akateeminen, urheilullinen, kulttuuria harrastava ja matkustelevainen sinkku. Omat vaatimukset oli kovat, mutta niin oli lähtötasonikin silloin ammoisina aikoina. Jos ero tulisi, nyt olisin hakemassa seuraa yli kolmikymppisenä 10 kg ylipainoisena liikaa töitä tekevä yh:na, joka ei ehdi harrastaa oikein mitään:D En tiedä oliskos enää kovin haluttua seuraa;)

Mutta summa summarum ap; kokeile nettitreffejä![/QUOTE]

Kiitos lohdutuksesta. Mutta totuushan on että nettitreffit on hyviä sinkuille jotka hakee sitä oikeaa! Mutta mitäs niille joilla mennyt ekalla kerralla väärin. =(
Vai oonko vaan törmännyt vääriin miehiin?

Yhteistyössä