Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Mistä tunnistaa homon?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Nolattu, 12.01.2007.

1. Nolattu Vierailija

Mistä tietää, onko mies homo? Olin kiinnostunut eräästä melkein nelikymppisestä miehestä. Hän on jotenkin poikamaisen näköinen ja puhuu todella ystävällisesti ja jotenkin hyvin kohteliaasti. Näyttää siis jonkin verran ikäänsä nuoremmalta ja pukeutuu hyvin, mutta rennosti. Ei ole ilmeisestikään varattu, mutta vaikka hymyilee minulle todella kauniisti, niin en erota hänessä sitä jotakin, joka on monessa miehessä, vaikka mies ei olisikaan kiinnostunut minusta. Hän ei nähtävästi vastannut tunteisiini, mutta kauheinta olisi, jos hän onkin homo. Hänhän piti minua siinä tapauksessa (jos siis on homo) todellisena idioottina, kun sai tietää ihastuksestani. Noloa. :(

2. no Vierailija

Eipä tuohon maailma kaadu, vaikka oliskin homo.

Olin aikoinaan aika ihastunut työpaikallani mukavannäköisen mieheen. Jossain vaiheessa minulle sitten selvisi, että hän asuu avoliitossa - miehen kanssa.Onneksi ihastus ei ollut kovin vakavaa, joten nolostelin vain ihan vähän ja ihan itsekseni.

3. aeiouyäö Vierailija

Ei siinä mitään noloa ole, jos ihastut homoon. Sehän on hänelle vain imartelevaa ja todistaa sinulle, että olet nainen. Enkä usko, että hän sinua idioottina pitää. Onhan se toki nöyryyttävää, mutta ei siihen maailma kaadu. Luulen kerran parikymppisenä rakastuneeni homoon. Se tuntui silloin tosi ahdistavalta, mutta ei enää elämänkokemuksen myötä. Olen ajatellut, että homolla on jäänyt tietyn alueen kehitys vähän kesken. Lähinnä he säälittävät.

4. No7 Vierailija

"Mistä tietää, onko mies homo?"
    Kysy onko hanella Madonnan tai Kylien levyja :)

5. Habazi (homo) Vierailija

6. Varma merkki Vierailija

Homot tykkää miehistä sillai.

7. Tässä sinulle näkökulmaa Nolattu: Olen itse lesbo. Joskus ovat miehet ihastuneet, enkä todellakaan ole pitänyt heitä idiootteina sen takia. Minusta se on ollut vaan imartelevaa, merkki siitä että olen viehättävä. Suuresta osasta homoseksuaaleja homous/lesbous ei mitenkään päällepäin näy, joten ei sitä voi aina tietää, ellei toinen sitä mitenkään tuo esille, ajatuksenlukijoita kun emme (onneksi) ole.

Joten ole huoletta. Tuskin se mies (jos nyt ylipäänsä homo on) sinua sen takia ääliönä pitää, että häneen ihastuit, todennäköisemmin vaan tuntee salaa itsensä imarrelluksi. Ei ihastumisessa ole mitään hävettävää.

8. Mies 50 Vierailija

Aikoinaan sanottiin että homoilla on korvarengas..............kuten olikin.
    Ja jumankekka tulee aina mieleeni kun näen sen miehellä...................
    Että siitä vaan renkaat korviin.........................

9. juhaföör Vierailija

Tahditon ja / tai loukkaava viestisisältö poistettu ylläpitäjän toimesta

10. tosihomo Vierailija

minusta tuntuu, että eräs kaverini on homo mutta en ole ihan varma siitä koska se kuitenkin seurustelee naisen kanssa. olen kyllä kysellyt asiasta, mutta hän ei ikinä suostu edes keskustelemaan tosta. tissejäkään hän ei netistä katsonut

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri