Tässä on Särkänniemen kesän uutuuslaite, katso video!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Särkänniemen huvipuiston ensi kesän vetonaula Tampereella on uusi huima vuoristorata, jota ajetaan moottoripyörillä. Samanlaista ei ole vielä Euroopassa missään muualla.

Moto Coaster -vuoristorataa ajetaan kaksi rinnakkain ja kuusi peräkkäin.

- Siinä on vapauden tunnetta, kun istuu moottoripyörän selässä yläruumis vapaana. Näkee, mihin rata menee ja kallistelee kuin oikealla moottoripyörällä, johtaja Risto Rinne Särkänniemen elämyspuistosta kertoo.

9458607-big.jpg
 
Vaarallista, vaarallista.

Meidän ei tartte mennä siis Särkänniemeen ennen kun esikoinen on tarpeeksi iso tohon vehkeeseen, muuten tulee huutoa kun ei pääse mopolla ajamaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Makee :D
Mutta onko siinä jotkut turvakaaret tms? :snotty: *nössöilee*

Näyttäähän tossa sivuilla olevan turvakaaret ja sit takana sellanen noja,joka ilmeisesti estää sen pois pääsyn tuosta satulasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Makee :D
Mutta onko siinä jotkut turvakaaret tms? :snotty: *nössöilee*

Näyttäähän tossa sivuilla olevan turvakaaret ja sit takana sellanen noja,joka ilmeisesti estää sen pois pääsyn tuosta satulasta.

Saman tyylinen kuin Tyrskyssä tuo selkäjuttu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Toivottavasti tuo ei ole laite joka vaatii itseltä kovasti voimaa, että pysyy paikoillaan. Jäi kesältä pienet traumat, kun meinasin tippua yhdestä härvelistä.

Mistä laitteesta?

Iski black out enkä jaksa tarkistaa nimeä sivuilta :) Mutta sellanen keltainen härveli, johon mennään seisomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm :
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Toivottavasti tuo ei ole laite joka vaatii itseltä kovasti voimaa, että pysyy paikoillaan. Jäi kesältä pienet traumat, kun meinasin tippua yhdestä härvelistä.

Mistä laitteesta?

Iski black out enkä jaksa tarkistaa nimeä sivuilta :) Mutta sellanen keltainen härveli, johon mennään seisomaan.

Trombi?

Korkkiruuvi lähtee tuon tieltä pois.Olikin tylsän lyhyt.
 

Yhteistyössä