A
Apua
Vieras
Ei oo ku n. 10 euroa ja se menee ruokaan. Maanantaina pitäs tulla rahaa. Oon yh. joten ei oo miestä jolta sais rahaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Ei oo ku n. 10 euroa ja se menee ruokaan. Maanantaina pitäs tulla rahaa. Oon yh. joten ei oo miestä jolta sais rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja puutarhatonttu:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Ei oo ku n. 10 euroa ja se menee ruokaan. Maanantaina pitäs tulla rahaa. Oon yh. joten ei oo miestä jolta sais rahaa.
Sukulaiset/ ystävät?
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Ei oo ku n. 10 euroa ja se menee ruokaan. Maanantaina pitäs tulla rahaa. Oon yh. joten ei oo miestä jolta sais rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:kyllä taas ihmettelen et eikö oo senttiäkään rahaa just sen takia et tulee jotain yllättävää??? onko tyhjiä pulloja? kolikoita jossain purkin pohjalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Pyydä lääkäriltäs. Mä sain eilen ilmaiset lääkkeet. Oon saanu monesti muullonki ku oo sanonu, että on huono rahatilanne. Ei niillä kyllä välttämättä oo just sitä lääkettä mitä tarvit, mutta usein on jotain vastaavaa. Mä pyydän lääkäriltä vain jos on tosi rahapula. Ovat joskus antaneet pyytämättäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:kyllä taas ihmettelen et eikö oo senttiäkään rahaa just sen takia et tulee jotain yllättävää??? onko tyhjiä pulloja? kolikoita jossain purkin pohjalla?
et näköjään osaa lukea. ap:n viestissä lukee, että rahaa on n. 10 euroa. ettehän te rikkaat ymmärrä näitä juttuja.